lørdag den 29. november 2014

Julemarked Grønnessegård

Sikke et flot julemarked der igen i år har været på det smukke gods Grønnessegård. 
Det er det perfekte sted at holde et julemarked på. Her finder i hjemmesiden Grønnessegård

Vi har været forbi hvert år, da vi bor tæt på. Husk der er også åbent i morgen søndag den 30/11-2014. I kan se annoncen sidst i indlægget. 

Jeg har taget en del billeder af bl.a Møbelsnedkeriet "Egeværk" som har til huse på Havnen i Hundested.  Jeg er ikke Møbelsnedker, men kan lige med det samme se, at her er tale om håndværk i fineste kvalitet. Her fremstilles eksklusive kvalitetsmøbler, flotte smykker mm.. I finder Egeværk på Egevaerk.dk hvor i kan se meget mere. 
I kan også følge Egeværk på facebook hvor i også kan se de flotte ting Mette og Lasse laver. 

Så kom jeg forbi den flotte stand Tvergaard Antik og Design som der er også er billeder fra med flotte ting og sager. Dem finder i også på facebook hvor i kan se alle de mange ting de har. 

Standen med Retro Vintage/Jule Vintage som er fra Odense, var helt sikkert et besøg værd. Det første jeg så var Ole Lukøje lampen med den røde skærm. Jeg havde sådan en da jeg var barn. Ikke helt magen til men jeg husker den røde skærm :)
Her får i linket til Retro Vintage og der finder i også Jule Vintage.

Jeg håber i vil nyde billederne.
Knus Birgitte 


Møbelsnedkeriet Egeværk 

















Tvergaard Antik & Design 



















Retro Vintage / Jule Vintage



















Forskellige billeder


















2 kommentarer:

  1. danke für die tollen bilder und inspirationen!!! einen schönen 1. advent wünscht angie

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte