torsdag den 6. november 2014

Ny Give Away!

Vær med i min Give Away om at vinde 

En pakkekalender med 24 pakker 
værdi mindst 699,- kr. 
I pakkerne er mærker som bl.a 
Ib Laursen, Maileg, Hübsch, Chic Antique og flere endnu. 



Der trækkes en vinder tirsdag den 18. november 2014

Tusind tak til søde Dorthe Emilie fra Moster D for at du vil sponsorere denne flotte Give Away <3

Moster D har en flot webshop og her forhandles rigtig mange mærker. Her er lækker brugskunst, tøj og så er der fri fragt hvis du køber for mere end 400,- kr.
Her kan nævnes mærker som Ib Laursen, Greengate, Maileg, Hübsch, Krasilnikoff, Du milde, Noa Noa, Copenhagen Luxe og mange mange flere. 

Moster D har også to rigtigt flotte fysiske forretninger. En i Herning og en i Holstebro, som bestemt et besøg værd. Du finder flere oplysninger her hos Moster-d.dk og her finder du Moster D på facebook Her bliver du opdateret med nye varer og gode tilbud.

For at være med i konkurrencen skal du skrive her på bloggen og du skal have en google-konto. 

Her er reglerne: 

Husk at skrive her på bloggen hvor mange lodder
du deltager med samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 

For at være med kan du få lodder på følgende måder:

1 lod for at melde dig som fast læser her på bloggen    
1 lod for at skrive en kommentar
1 lod følge mig på Instagram Google+ eller facebook Havets Sus
1 lod for at lægge min blog på din blogrulle/liste
1 lod for at linke min Give Away på din blog
1 lod for at dele denne Give Away på facebook

Altså kan du samle ialt 6 lodder 


Held og lykke
Knus Birgitte










129 kommentarer:

  1. Deltager med 4 store lodder <3 Super lækker give away, vil krydse fingre <3 <3 <3

    SvarSlet
  2. Deltager med 4 lodder :) Fantastisk give away

    SvarSlet
  3. Sikken en hyggelig Give Away 🎄
    Jeg skynder mig at deltage med 5 lodder og håber på at det er sandt, at heldet følger de tossede......for jeg er tosset med alle de "hyggelige" mærker🎄💏🎅

    SvarSlet
  4. Ihhh, hvor fin en kalender :) Jeg deltager med 4 stk lodder <3

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  5. Jhg deltager med tre lodder, og krydser fingre. Kunne virkelig virkelig bruge noget oplyftende i livet lige nu :)

    SvarSlet
  6. jeg deltager med 4 lobber og jeg håber sååå meget at jeg vinder :) <3

    SvarSlet
  7. Jeg deltager med 2 lodder - sikke en flot give-away!

    SvarSlet
  8. Deltager med 3 lodder, har aldrig haft en pakkekalender, så krydser fingre for at det er tid nu :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  9. Deltager med fire lodder.

    En skøn give- away gave. Glæder mig over din skønne side.

    SvarSlet
  10. En flot give- away håber det bliver mig 4 lodder

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 4 lodder til denne skønne give Away.

    Mange kærlige hilsner og pøj pøj til alle :-)

    SvarSlet
  12. 4 lodder til mig :-D

    Lækker give away :-D

    SvarSlet
  13. Deltager med 3 lodder-så flot og spændende! :-)

    SvarSlet
  14. Hold da op sikken en fin give away, uhhhh håber jeg er heldig at vinde.

    Jeg deltager med 6 lodder.

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  15. Vil gjerne delta med 2 lodd!
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager med 4 lodder
    mvh
    kirstenaakerman@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg ELSKER dine give aways <3 Jeg deltager meget gerne med fem lodder (skriver kommentar, har din blog på min blogroll, er en fast glad læser, følger dig på Facebook og linker til din give away fra min blog (www.lottesroom.blogspot.dk)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  18. Uhh hvor lækkert med en voksen kalender.( bliver man aldrig for gammel til) vel 😍
    Kh. Yvonne.h.ipsen@hotmail.com.
    Deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  19. Så gøy! Tar mine 4 lodd! 😊👍ha en fin førjulstid! Mvh Tove ( toveryei@gmail.com)

    SvarSlet
  20. Tak for en rigtig fin blog, men masser af smukke ting, så jeg kan holde øje med det nyeste fra Danmark. Jeg deltager med 4 lodder. evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  21. Følger på FB, deler på FB og følger bloggen her <3

    SvarSlet
  22. Hold da... og så et meget voldsomt ord!
    Hvor er det en vild give away.... i hvert fald i mine øjne.

    Ej hvor ku' det være fedt at vinde!

    Har skyndt mig at dele din give away på diverse steder og smider dermed - med krydsede fingre - 6 lodder i julemandens store pose (går ud fra, at det er den, du trækker fra...)

    Kh Helle - garnkoglen

    SvarSlet
  23. Nøøøøj, det er mange år siden at jeg har haft en pakkekalender så vil da elske at stå op til en overraskelse hver dag :-D

    Deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med 4 lodder, kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  25. Jag provar gärna lyckan med 4 lotter. :)
    En riktig trevlig give away!
    Ha en fin dag!! :)

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med 3 lodder - krydser fingre! :D
    emilie.palmquist@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Det er en rigtig lækker give away, Birgitte! Jeg har nu gjort alt, hvad jeg kan, og derfor smider jeg rask væk 6 lodder i bunken og krydser fingre XX

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 4 lodder! - og krydser fingre :)

    bloggingbycecilie.blogspot.dk
    cecilie.krolykke@gmail.com

    SvarSlet
  29. Lækker lækker Give Away......deltager med 5 lodder og XXXXX poterne ^^

    SvarSlet
  30. Deltager med 3 lodder. Spændende 😃

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med 2 lodder :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  32. Hej super fin give away, deltager med to lodder

    SvarSlet
  33. Jeg deltager med 4 lodder :)

    Eva Sørensen
    dooz@city.dk

    SvarSlet
  34. Tænk at skulle så op til en gave fra Moster D hver dag i december - jeg deltager med 5 lodder. Knus Anne

    SvarSlet
  35. Ih hvor spændende 😄
    Deltager med 4 lodder..
    64732729kmh@gmail.com

    SvarSlet
  36. Kunne være skønt med gaver hver i dec. Deltager med 4 lodder

    Knus luisa :-))

    SvarSlet
  37. hapser 3 lodder og xxxxxxx finger på jeg er heldig :-)

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  38. hold da helt op, en skøn skøn give away - jeg har nok ikke de store chancer med kun 2 lodder, men jeg prøver alligevel, og krydser mine små fingre.

    SvarSlet
  39. Ej hvor lækkert :) der er tre fra mig :)

    SvarSlet
  40. Det er godt nok mange år siden, at jeg har fået en pakkekalender :D
    Hapser 2 lodder

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  41. Deltager med 6 lodder,sikken en lækker giveaway.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 4 lodder og håber at være heldig <3

    SvarSlet
  43. jeg er med på 3 lodder:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  44. Jeg deltager meget gerne med 2 lodder :)

    SvarSlet
  45. Uhhh hvor lækkert :) Jeg vil gerne smide to lodder i puljen :)

    SvarSlet
  46. może tym razem się uda :) chętnie wezmę udział w zabawie

    SvarSlet
  47. Jeg hapser 4 lodder
    Mvh Helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  48. For en fantastisk give away! Jeg har ikke hatt adventskalender siden begynnelsen av 90-tallet, så det hadde vært stor stas om jeg vant! Jeg trekker 4 lodd for kommentar, link på bloggen min, like bloggen din og dele på facebook. :)

    SvarSlet
  49. Jeg er med på 4 lodder, sikke en lækker giveaway

    Lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  50. Skøn give-away... deltager med 2 lodder og x'er fingre :-D

    SvarSlet
  51. Kaster tre lodder ind - De tre første.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  52. jeg deltager med 5 lodder og krydser fingere :-)

    pia hansen
    missangelph@gmail.com

    instagram missangeldk

    SvarSlet
  53. Ejjj super fin Giveaway - jeg deltager gerne med 3 x lodder (de 3 første) - og XXX alt hvad jeg har.
    Axxx

    SvarSlet
  54. Deltager med 1 lod :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  55. Jeg deltager med 4 heldige lodder. Håber sådan jeg er den heldige... jeg trænger sådan til, at der er en pakkekalender til mig...
    Mange hilser Susan
    mail @ sherpa.dk

    SvarSlet
  56. Deltager gerne med 4 lodder 😀

    SvarSlet
  57. Jeg deltager med 4 lodder. :-) ¨

    /Christina Stoldt
    christinabstoldt@hotmail.com

    SvarSlet
  58. Deltager med 4 lodder! :) Krydser fingre :)

    email: idagormsen1@hotmail.com

    SvarSlet
  59. Love this..love Christmas..do three things...kissss Martina from Croatia

    SvarSlet
  60. Deltager med 3 lodder <3 saravoksen@gmail.com

    SvarSlet
  61. Uhh hvor vil jeg gerne vinde. Jeg deltager med 3 lodder. :-D

    SvarSlet
  62. Dejlige ting du har, deltager vist med 4 lodder. Dejligt navn du har

    SvarSlet
  63. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  64. Deltager med 3 lodder og krydser fingre, da jeg aldrig har fået pakkekalender <3
    Louise.netpalads@gmail.com

    SvarSlet
  65. 3 lodder til mig :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  66. 3 lodder herfra :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  67. Jeg hapser de første 3 lodder
    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  68. Jeg vil gerne deltage med de tre første lodder :)

    Line A

    SvarSlet
  69. Jeg har boet i Holstebro i en del år og Moster D er en skøn butik og virkelig virkelig hyggelig! Jeg er dog flyttet nu og her hvor jeg bor kunne vi godt bruge en butik lignende Moster D. Jeg har dog aldrig besøgt den i Herning, vidste faktisk ikke der var en der, men skulle jeg nærme mig Herning kan det da godt være jeg skal kigge derind.
    Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder tak:)
    Og så krydser jeg hvad krydses kan for at jeg bliver den heldige vinder.
    Gyngenhesten (a) Hotmail . Com
    Mailen er selvfølgelig uden mellemrum, @ i stedet for (a) mv men før hvad jeg kan for at undgå spam.

    SvarSlet
  70. Jeg er med – med 3 lodder! Hurra for julen! :-)

    kh Mai / maiodgaard (a) gmail.com

    SvarSlet
  71. Oh birgitta what a nice giveaway. ... i always male calender for all here. .. but never had one for me. ... maybe im lucky on this perfect one. .. all i love. .. many thanks to the givershop. ... have a great day natascha mylittlewhitevilla on insta. ... See u there. ...

    SvarSlet
  72. Jeg deltager med 1 lod :-)

    Mvh. Tine Clausen
    tine-c@hotmail.com

    SvarSlet
  73. For en flott give away! Hvis du ikke har noe imot å sende til Norge vil jeg gjerne prøve lykken her! Jeg har linket på bloggen min så da blir det 2 lodd på meg. mathisen0@gmail.com

    SvarSlet
  74. Hapser tre lodder (kommentar, fast læser og liker fb-siden :)
    Det er da den lækreste give away. Jeg håber på lidt mor-forkælelse til mig selv.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  75. Sikke en lækker give away. Den vil jeg gerne vinde <3

    Jeg deltager med 4 lodder og krydser fingre <3

    Kh Louise Olesen
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  76. Dejlig give away. Vil gerne deltage med 2 lodder:) Jeg har ikke prøvet en pakke kalender siden jeg var barn, så det kunne da være skønt....

    SvarSlet
  77. Super skøn giveaway. Jeg deltager med 3 lodder :-)
    Kh Anne

    SvarSlet
  78. Deltager med 2 lodder!

    frederikke@hlaug.dk
    - krydser fingre!

    SvarSlet
  79. Hei!
    Prøver lykken hos deg atter en gang! Hiver meg på med 6 lodd og krysser fingrene :)
    Ha en fin kveld <3
    Klem Anette

    SvarSlet
  80. Jeg deltager med 1 lod :)

    lesliespam89@gmail.com

    http://lige-fra-hjertet.blogspot.dk/

    Mvh. Leslie

    SvarSlet
  81. 4 lodder :)

    sabrine.rasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  82. Jeg deltager med 3 lodder! Hyggeligt med en pakkekalender!!
    kh. Pennie

    SvarSlet
  83. Sikke dog en fantastisk konkurrence, den ville jeg vel nok gerne vinde!
    Det ville gøre min decembermåned så meget bedre :-)
    Jeg deltager med 5 lodder - kommentar, følger på facebook og Google+, fast læser, link til bloggen fra min blogroll samt link fra min facebook profil til denne Give Away.
    Jeg krydser mine fingre!
    Venligst Line Cecilie line_cecilie105@hotmail.com www.fantastiskefund.com

    SvarSlet
  84. deltager med 3 store lodder :-) følger dig på facebook, kommenterer og følger dig via bloglovin <3

    ville jo være en drøm at vinde denne fine kalender

    mvh jenny

    jenyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  85. deltager med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  86. Deltager gerne med 3 lodder, tak for chancen og held og lykke til os alle ;) kh 10na

    SvarSlet
  87. 4 lodder herfra.. krydser fingre.
    Det er efterhånden mange år siden jeg har haft en pakkekalender <3

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  88. Åh, det må være den mest fantastiske give away i laaaaaaang tid! Den vil jeg simpelthen så gerne vinde! Når man har 2 små børn, er det sjovt nok dem der får pakkekalender og ikke moren :o/

    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :o)

    SvarSlet
  89. Hej Jeg deltager med 4 lodder, Det kunne være meget dejligt at vinde en dejlig julekalender, jeg har ikke haft en julekalender siden jeg var barn, så det kunne være skønt at vinde en med små overraskelser i 24 dage dejligt. Mine to dejlige børn skal have en julekalender hver, måske får de flere, også fra bedsteforældre. Med venlige jullehilsene fra Hanne. ps jeg elsker julen det er en smuk tid.

    SvarSlet
  90. Jeg vifter med 4 lodder og krydser fingre for at jeg er den heldige. Kan ikke huske tilbage hvornår jeg sidst fik en pakkekalender - så det er i hvert fald mere end 35 år siden. Julen er en smuk tid som vi skal værne om og derfor sender jeg en julehilsen og et ønske om en dejlig jul til alle :)

    SvarSlet
  91. jeg deltager med 5 skønne lodder, og krydser fingre det bedste jeg har lært :)

    SvarSlet
  92. Deltager med 4 lodder og ville da være super hyggeligt

    SvarSlet
  93. Deltager med 5 lodder😊 flot af Moster D.

    SvarSlet
  94. Skøn kalender !
    Jeg deltager med 4 lodder !

    SvarSlet
  95. Tak for muligheden for at deltage i denne fantastiske give-away.
    Jeg er glad for at jeg fandt siden, den er super sød og hyggelig <3

    1) bliv fast læser. Jeg har indmeldt mig via min google konto. Og den skrev jeg så er indmeldt som læser :-)

    2) jeg er i gang med at skrive en kommentar :-)

    3) Følger...
    - på instagram :-)
    - på facebook :-)
    - på google+ :-)

    4) deler med største glæde på min facebook :-)

    Jeg kan desværre ikke linke til min blog, da jeg ikke har nogen. øvbøv

    Kh og glædelig jul
    Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov jeg glemte at skrive at jeg deltager med 4 lodder.

      Min primære e-mail adresse er gitte.jensen@mail.com
      Min g-mail er gittejensenmail@gmail.com - jeg bruger den dog mest som bare backup.

      og jeg har som sagt desværre ikke nogen blog

      kh Gitte

      Slet
  96. Jeg er med. snupper alle 6 lodder og krydser fingrer.

    Knus Susi

    SvarSlet
  97. Jeg krydser fingre på 4 lodder <3 Det kunne være fedt at vinde og blive forkælet 24 dage i december
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  98. Hold da op - endnu en flot præmie Birgitte. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder rak :-)
    Kh Birgitte

    SvarSlet
  99. Hov deltager med 5 lodder. God weekend

    SvarSlet
  100. Hvor er det bare en lækker giveaway, jeg er med på 4 lodder

    hilsen gitte

    SvarSlet
  101. Jeg deltager med 4 lodder....og krydser rigtig meget fingre....og tæer :-)

    SvarSlet
  102. Hvem ville ikke elske at vinde denne dejlige giveaway? Jeg ville😊😊
    Glad deltager med 4 lodder.
    Karen Bente Martinussen
    karenb_rimsoe@live.dk

    SvarSlet
  103. Hej!!
    Rigtig dejlig julekalender!! Jeg har lidt problemer med at ligge ting ind på min blog, men du har fået et link på min FB, og så følger jeg dig jo både her og der.....så det bliver 4 lodder i hatten til mig!!

    SvarSlet
  104. Prøver lykken med 1 lodd.
    Klem,

    SvarSlet
  105. Deltager med 4 lodder.

    Mange hilsner Bettina

    SvarSlet
  106. Deltager med 5 lodder og krydser mine fingre.
    Sidst jeg fik julekalender var som barn og hvor ville det være dejligt at blive forkælet med sådan en fin pakke kalender. Det er jo lov at håbe her op til jul ;-)
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  107. Deltager med 4 lodder i denne fine konkurrence :)

    SvarSlet
  108. Deltager med 3 lodder og håber at julelykken giver lidt held
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  109. 1 lod
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  110. 4 lodder til mig. Jeg håber, håber, håber, håber
    V.h. Marie
    kun_marie89@yahoo.dk

    SvarSlet
  111. Deltager med 3 lodder, og krysser fingre :) har aldrig vundet noget før, så håber at denne fantastiske gave vil blive min ❤️

    SvarSlet
  112. 4 lodder.
    Fast læser
    Kommentar
    Følger på Facebook og har delt på Facebook :-)

    charlottehansen83(a)hotmail.com

    SvarSlet
  113. Jeg prøver lykken med 4 stk lodder:)

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  114. Herleg! I siste liten er eg med :-)
    3 lodd på meg!

    mvh Sigrid

    SvarSlet
  115. Deltager med 4 lodder :) håber det er nok :)

    krydser fingre :)

    email: idagormsen1@hotmail.com

    SvarSlet
  116. Hej søde Birgitte.
    Hvor er det en spændende og flot gave i denne konkurrence. :) Den vil jeg da super gerne deltage i, og håber 4 lodder kan bringe det held der skal til ;) 🍀🍀🍀🍀
    Krydser hvad der krydses kan 😄
    Kærligst fra lise-Lotte

    LLvidal72@gmail.com

    SvarSlet
  117. Uha en spændende give away. 24 små spændende pakker❤️
    Jeg ville blive meget glad for den gave
    Deltager med 4 lodder😊
    Knus Pia

    Pia.hvenegaard@gmail.com

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte