søndag den 23. november 2014

Ny Give Away!


Vær med i min Give Away om at vinde GreenGate 

1 stk. kande Luna Red 1 liters 
og 
bestiksæt Red Spot 16 dele


Der trækkes en vinder 3. december 2014

Tusind tak til Alice fra Møllegaarden for at du vil sponsorere denne flotte Give Away <3 

Møllegaarden har en stort flot webshop med mere end 4000 varer på lager! De forhandler rigtig mange mærker som Ib Laursen, Greengate, Maileg, Bloomingville, Chic Antique, Krasilnikoff og mange flere. 

Møllegaarden har en fysisk butik i Lemvig og i kan finde adressen, åbningstider mm. på deres hjemmeside og her kan i også se den store webshop på Møllegaarden.dk 
Husk  i finder også Møllegaarden på facebook Her er det godt at "Synes godt om" for så vil du blive opdateret med gode tilbud, nye varer mm. 

For at være med i konkurrencen skal du skrive her på bloggen og du skal have en google-konto. 


Her er reglerne: 

Husk at skrive her på bloggen hvor mange lodder
du deltager med samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 

For at være med kan du få lodder på følgende måder:

1 lod for at melde dig som fast læser her på bloggen    
1 lod for at skrive en kommentar
1 lod følge mig på Instagram Google+ eller facebook Havets Sus
1 lod for at lægge min blog på din blogrulle/liste
1 lod for at linke min Give Away på din blog
1 lod for at dele denne Give Away på facebook

Altså kan du samle ialt 6 lodder 

Held og lykke 
Knus Birgitte 






58 kommentarer:

  1. Disse ting ville virkelig pynte på julebordet. Jeg deltager med 4 lodder.
    evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  2. Vil duper gerne være med med 4 lodder. Mvh sallyaaskov@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud.
    Jeg vil grrne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  4. Skønne ting <3. Vil gerne deltage med 3 lodder. Metschen2@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Wauuu...Den kande passer så fint til min Alba White <3 og bestikket til mine teskeer >3 ville være skønt at vinde de fine ting.....
    og tusind tak for dine altid skønne billeder Birgitte..<3
    Jeg deltager med 4 lodder ....
    KH Lissen

    SvarSlet
  6. Skønne ting. Jeg deltager med 3 lodder💕

    SvarSlet
  7. Hiv jeg kan ikke tælle, 4 lodder😘

    SvarSlet
  8. Hvor skønt - deltager med 4 lodder..

    SvarSlet
  9. Hvor herligt...jeg deltager med 4 lodder <3

    SvarSlet
  10. Deltager med 4 lodder
    64732729kmh@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager med 4 lodder Birgitte <3

    SvarSlet
  12. Hej Ih hvor ville jeg gerne vinde, meget af mit bestik er gammelt og slidt, jeg har desværre ikke økonomi til at købe nyt da jeg er førtidspensionist, så det ville være meget skønt at vinde det og rødt er min yndlingsfarve. Kanden er meget smuk, jeg er meget vild med alt hvad du sælger i din butik, det er lige mig, men desværre er min økonomi ikke så god, der er til dagen og vejen men ikke meget luksus. Luksus vil jeg bruge på mine dejlige børn. Venlig hilsen Hanne Arendahl.

    SvarSlet
  13. 3 lodd til meg. Krysser alle fingre :-) Ønsker deg en fin søndag.

    SvarSlet
  14. Kanden er bare så sød - den må meget gerne bo hos mig <3
    Bestikket er så sommerligt - og alligevel julet!
    Jeg deltager med 6 lodder.
    Jeg har linket til din give-away i venstre side af min blog - og også din blog er på min blogroller. Jeg har fulgt dig et godt stykke tid via bloglovin'.

    SvarSlet
  15. Jeg er småpjattet med den søde kande! Ih altså <3

    Jeg deltager med fuldt antal lodder - 6 stk og krydser fingre XX

    SvarSlet
  16. Uh kunne godt bruge mere bestik, så snupper lige 5 lodder, Birgitte :)

    SvarSlet
  17. 4 lodder på denne fine giveaway ;)

    SvarSlet
  18. ET SUPER SKØNT SÆT :) Prikken over i´et :) Jeg deltager med 4 lodder :) Rigtig god søndag til jer :) Vi pyntede op i går og spiste æblskeiver - så blev julen lige sat igang :)

    SvarSlet
  19. 1 lod for at melde dig som fast læser her på bloggen
    1 lod for at skrive en kommentar
    1 lod for at lægge min blog på din blogrulle/liste

    dvs.3 lodd på meg.

    Kjempefin Give Away :-)

    God søndag!

    SvarSlet
  20. Åhh mit køkken er rød-hvid-prik tema, og jeg har ikke to bestikker der matcher. Ikke helt ok når man næsten er 40 vel?? Har heller ikke nogen kande, så jeg krydser fingre og deltager med tre lodder :)

    SvarSlet
  21. Hvor er det fint, jeg deltager gerne og med 3 lodder ;-)

    SvarSlet
  22. Så fin giveaway! Vil gjerne delta med 2 lodd.
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  23. 4 stk lodder fra mig :) Så fine ting til køkkenet!

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  24. 4 lodder til mig :-) dejlige ting , krydser finger :-)
    Knus luisa

    SvarSlet
  25. Lækker give away - den er få fin den kande og jeg har ikke noget rødt bestik, så jeg håber at jeg er heldig med mine 4 lodder :0) Knus Anne

    SvarSlet
  26. Deltager med 5 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  27. deltager med 3 lodder
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg hapser 3 lodder :)

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  29. Lækker give-away... deltager med 2 lodder
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  30. Sikke en fin præmie❤️
    Jeg deltager med 4lodder.
    Knus Pia

    Os 1 mdr til jul idag🎅🎄

    Pia.hvenegaard@gmail.com

    SvarSlet
  31. Uh elsker det prikkede bestik - jeg hapser 2 lodder

    SvarSlet
  32. Deltager med 4 lodder :-) Krydser fingre for at jeg bliver den heldige :-) Kh Mette, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  33. Sikken en fin Giveaway <3 Jeg snupper 5 lodder <3

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med med 1 lod :)

    mvh. nina, musninamus@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Flot flot give away.. Den vil jeg frygtelig gerne vinde. Jeg deltager med 3 lodder. Vh charlotteb@bbsyd.dk

    SvarSlet
  36. Endnu en lækker giveaway :)
    Smider 3 lodder i puljen
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  37. Skøn Give Away...vil meget gerne deltage med 3 lodder Piahartmann@hotmail.dk

    SvarSlet
  38. Jeg deltager med 1 lod - på vegne af min søde søster, der fortjener at modtage dette sæt <3

    sandra.erhardtsen@gmail.com

    SvarSlet
  39. kun være fin:)

    sannerasklarsen@hotmail.com 1 lod

    SvarSlet
  40. 4 lodder
    Fast læser
    Kommentar
    Følger på Facebook og delt på Facebook

    charlottehansen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov charlottehansen83@hotmail.com

      Slet
  41. Deltager med 3 lodder (fast læser, kommentar og liker fb-siden).
    Jeg er vild med prikker!
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  42. piękne! chętnie wezmę udział w zabawie!
    pearlspaula@gmail.com

    SvarSlet
  43. Deltager med 4 lodder, krydser fingere

    SvarSlet
  44. Vil super gerne være med. Har fire lodder. Mvh sallyaaskov@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Flot give away😄. 2 lodder tak!

    SvarSlet
  46. 2 lodder og meget fin give away:-)
    rensdyret2012@gmail.com

    SvarSlet
  47. Uhhh jeg må jo hellere skynde mig at være med - 5 lodder til mig.

    Rigtig fin give away.

    Knus og go' jul fra Lotte

    SvarSlet
  48. Hov jeg vil da gerne deltage i denne flotte give away deltager med 3 lodder.
    Maritz .67@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Åh, vilken fin give away! Jag blir med och tar 4 lotter.
    Ha en bra dag! :)

    SvarSlet
  50. Jeg må jo bare prøve lykken Birgitte . jeg elsker Green Gate og litt til hadde ikke vært meg imot!!!! :)
    Du har alltid fantastiske premier,og du er en fantastisk reklame for Møllegaarden,Gabrielles etc!Håper de setter pris på deg ;)
    Jeg deltar med 4 lodd :)))

    Ha en fin dag!
    TOveklem :)

    SvarSlet
  51. Åh, lige mine farver❤️ vil så gerne have/ønske mig den kande, den er så smuk og julet 🎅
    Deltager med 4 lodder, da jeg desværre ikke har en blog, men har delt og er en trofast læser ❤️
    Min e-mail adresse er acschiko@hotmail.com🎄

    SvarSlet
  52. jeg deltager med 3 lodder skriver kommentar, følger via facebook, og bloglovin... super smukt sæt jeg krydser fingre <3

    / jenny clausen

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte