søndag den 16. november 2014

God ide og køb hos Plantorama

Her en god idé som jeg fik af min søster sidste år.

Hun havde købt et lille juletræ, satte julepynt og lys på og gav det til hendes søn (min nevø), som er flyttet hjemmefra. 
Alletiders idé, da unge mennesker og måske mest drenge ikke rigtig får pyntet op til jul ;)  

Vi har to dejlige drenge og en skøn svigerdatter, som sidste år også hver fik sådan et træ - men der er jo lige det med at huske at vande det, og så drysser det, så i år har jeg købt 2 kunstrige træer i Plantorama. 
De her er 60 cm høje. Dem har jeg pyntet og sat en lyskæde på, købt i fakta sidste år til 10,- kr., som er til batteri. 
Træet koster 40,- kr. pr. stk. i Plantorama og så kan de bruges mange gange.

De små pakker, der hænger på træet, har jeg lavet af små tændstikæsker. 
Jeg håber i kan bruge ideen til jer selv eller til jeres børn. 

Så fik jeg også købt fugle-frø til alle de vilde fugle og så en meget flot Blød Enebær, som i kan se på de sidste billeder. 

God søndag. 
Knus Birgitte 






















7 kommentarer:

  1. Skønne billeder Birgitte...<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ilse <3
      Jeg ønsker dig en rigtig dejlig dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Rigtig søde ide.
    Der er nogen der bliver glade ❤️

    God Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Susi <3
      Ja, det håber jeg og i år drysser træet ikke ;) :)
      Ønsker dig en dejlig dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Skønne træer! Absolut!

    Købte også en stor enebær.. 3 små.. og 3 små julestjerner - jovist dyrere end fx Bilka, men absolut også større, tættere og meget mere lækre.
    Og på den måde er julen begyndt at snige sig ind i huset.. :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Helle <3
      Ja, man kan hurtig købe sig fattig i Plantorama ;)
      Jeg er helt enig med dig, det er et dejligt sted at handle.
      Rigtig god dag.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte