tirsdag den 25. november 2014

Endnu en adventskrans

Jeg har lavet endnu en adventskrans. Vi har stue på 1. salen af vores hus og jeg har derfor altid en adventskrans i stuen og en i vores store køkken all-rum. 

Denne her er lavet af det smukke emalje sæt med tal fra Ib Laursen, som jeg har købt hos Møllegaarden.  Det købte jeg i august sammen med det flotte juletræ-skilt som også er fra Ib Lausen.  
Denne her er også meget enkelt, ligesom den anden jeg viste her på bloggen forleden dag. 

Her kan i se mit indlæg med emalje-sættet og det flotte juleskilt 
Flotte juleting fra Ib Laursen's nye kollektion

Her finder er link til Møllegaarden. 

Mollegaarden.dk
Mollegaarden.dk-ib-laursen
Molllegaarden.dk/ib-laursen-jul

Fortsat god dag. 
Knus Birgitte

















5 kommentarer:

  1. Det er så fint det emaljesæt :-) Sådan et vil jeg ønske mig <3

    SvarSlet
  2. De er vel nok smukke Birgitte <3 Rigtig fin ide! :-)

    SvarSlet
  3. tolle bilder und inspirationen, danke dafür und liebe grüße von angie

    SvarSlet
  4. Super søde - så er du snart klar til på søndag. Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte