tirsdag den 18. november 2014

Og vinderen af min Give Away er......

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet. Den heldige har vundet: 



Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr.  32  ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke Bente <3 Bente har bloggen mormors have og fritidssysler som er fyldt med smukke billeder fra haven og her kan man få inspiration til nye planter mm.  Så kig forbi denne smukke blog. 





Vil du skrive en mail til mig Bente, så kan vi aftale nærmere. Min mail er bi-k@hotmail.dk 

Tusind tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til søde Moster D som har sponsoreret denne flotte gave <3 




4 kommentarer:

  1. Tillykke Bente :-) Skønt med så fin pakkekalender ;-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til Bente med den flotte præmie!

    SvarSlet
  3. Jeg har i dag modtaget min fine pakkekalender. Tusind tak for pakken. Glæder mig til 1.december. Hilsen Bente

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte