lørdag den 22. november 2014

Simpel adventskrans

Jeg har valgt i år at lave en meget simpel adventskrans, med ting jeg har herhjemme. Det kan laves billigt. Det jeg har købt er lysene og ler. 

Jeg har en del rødt julepynt bl.a. alle mine Maileg nisser og det er derfor at jeg har valgt denne form for adventskrans i år.

Den store sølv-bowle har jeg købt for mange år siden på loppemarkedet og har den normalt stående fremme med en skål i. 

Jeg startede med at lægge en stor frost-pose i hele skålen. Derefter fyldte jeg skålen halvt op med noget fugesand, som vi havde stående. Jeg valgte at sætte lysene fast i ler, men jeg kunne også have valgt bare at lade dem stå i sandet.
Vi har desværre meget mos i græsplænen, så jeg gravede lidt op af det til at slutte af med øverst. Så her er både mos og græs ;)
Det hvide blonde-bånd havde jeg i forvejen. Her kan bruge det bånd man bedst kan li'. 

God fornøjelse med jeres adventskrans. 

Knus og god dag. 
Birgitte  















14 kommentarer:

  1. Det enkla är alltid det vackra...jättefint!
    Önskar dig en skön helg!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Titti <3
      Tak fordi du kiggede forbi og jeg ønsker dig en rigtig dejlig søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Svar
    1. Tusind tak Pernille <3
      Jeg ønsker dig en rigtig dejlig søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. danke für die bilder und inspirationen, ein schönes wochenende wünscht angie

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you sweet Angie <3
      I wish you a lovely Sunday.
      Hugs Birgitte

      Slet
  4. Svar
    1. Tusind tak <3
      Jeg ønsker dig en rigtig dejlig søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
  5. Fint og enkelt.. der skal ikke altid så meget til ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Det er jeg helt enig med dig i.
      Rigtig god søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
  6. Svar
    1. Tusind tak <3
      I år skulle det være enkelt :)
      Rigtig god søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
  7. Sikke en god ide!
    Mange gange synes jeg, at man ret hurtigt kan bikse en adventskrans sammen af de ting, som man alligevel har stående.
    ...og på denne årstid er det endelig en fordel at have meget mos i plænen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Det er nemlig rigtig og man skal endelig bare bruge de ting man har. Det er også en billig løsning og det kan blive flot alligevel.
      Jeg griner lidt for jeg kæmper normalt med alt det mos vi har i græsplænen. Endelig kunne det bruges til noget fornuftigt ;) :)
      Rigtig god søndag.
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte