tirsdag den 4. november 2014

Fødselsdag

Ja, jeg har fødselsdag i dag :) men holdt min fødselsdag i weekenden med familien. 


Jeg er stor fan af Mette Blomsterberg og har mange af hendes bøger og elsker hendes kager :) 
Jeg har før lavet hendes hindbær lagkage og den fik jeg også lavet til i lørdags. Mums den smager godt <3 
Bogen hvor opskriften er i hedder "Søde sager" fra 2011 og udgivet af Politikkens Forlag. I kan bl.a købe bogen i Mette Blomsterbergs webshop 

Det flotte keramik fad er fra Ib Laursen og fra serien Mynte, det bruger jeg rigtig meget. Når mine kager står på dette fad, er det altid nemt at skære af kagen og få stykket op på tallerkenen, da der ingen kant er på fadet. 

I kan følge Mette blomsterberg på facebook hvor i bl.a. vil blive opdateret med tips og ideer. 
I finder også Ib Laursen på facebook. Her finder i altid flotte billeder med deres flotte ting, Give Away og meget mere. 
Det er bare med at "synes godt om " disse to grupper på facebook <3

Rigtig god dag 
Knus Birgitte 

























12 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kamille <3
      og tak fordi du kiggede forbi.
      Knus og god dag
      Birgitte

      Slet
  2. Tillykke Birgitte, den ser lækker ud den kage. Rigtig god fødselsdag med familien :0) Solen titter frem i Århus, nyd dagen! :0) kh Lene.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Lene <3
      Jeg hygger mig rigtig i dag og jeg har haft lidt sol ;).
      Knus og god dag til dig også.
      Birgitte

      Slet
  3. Det er virkelig en flot kage! Stort tillykke med dagen, Birgitte! Jeg håber, du har alletiders dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Jeg har haft en rigtig dejlig dag :)
      God aften.
      knus Birgitte

      Slet
  4. Stort tillykke med fødselsdagen :-)
    Vi håber du nyder hver en bid af den.
    Skøn skøn kage og smukt lavet og alt blev sikkert spist op.

    Hilsner fra Maria & Tina
    En verden af kunst

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Det kan i tro jeg gør :)
      Tak fordi i kiggede forbi og jeg ønsker jer en dejlig aften.
      Knus Birgitte

      Slet
  5. Hjertelig tillykke med fødselsdagen :-). Mums en lækker kage, håber du har haft en fantastisk dag :-)
    Kh Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette <3
      Jeg har haft en rigtig dejlig dag :)
      God aften.
      Knus Birgitte

      Slet
  6. Endnu engang tillykke <3 Smuk kage :-)
    Håber at dagen har været dejlig <3

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte