mandag den 1. december 2014

Gammelt julepynt

For et par år siden syntes min mor, at min søster og jeg skulle dele alt det gamle julepynt hun havde. 
Det er tilbage fra min barndom og en del er fra min far var barn og fra min oldemor. 
Jeg er heldig også at have nogle af originalæskerne. 

De små røde nisser af rød karton med tegnet blyantansigt, har min far lavet for mange år side :) 

Julepynten hænger på juletræet juleaften og jeg har lige kigget lidt i kassen og synes også i skulle se lidt af det. 

Jeg håber i vil nyde billederne og så vil jeg ønske jer en rigtig dejlig 1. december og tak fordi i kiggede forbi <3 

Knus Birgitte


















































4 kommentarer:

  1. Hvor er det noget smukt julepynt ♥
    OG fine fotos du viser.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke, gamle ting! Det er noget specielt at få sådanne ting foræret.
    Jeg sætter også pris på de ting, jeg fik, lige inden min farmor døde, og her 1. søndag i advent forærede min mor mig en af de små fugle med brev i munden fra Dalles Varehus.

    SvarSlet
  3. Dejligt med sådan noget gammelt julepynt der vækker minder fra ens barndomsjul :0) Dejlige billeder. Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte