onsdag den 5. november 2014

Maileg - Grand Noël

Flere flotte fødselsdagsgaver som jeg har fået i weekenden <3 

Jeg har ønsket mig de store Maileg Grand Noël nisser siden Maileg begyndte at lave dem for 3 år siden.

Billede nr. 1, 
den store Nissefar, har jeg fået af min veninde, som har bloggen Velkommen Hos Indretning Med Farver Tusind tak søde <3 

Billede nr. 2, 
som er Nissepigen med æbleskivepanden, har jeg fået af min søster og hendes familie <3

Billede nr. 3, som er Nisse-drengen, er en gave fra mig til mig ;) og den har jeg købt hos Møllegaarden.dk som har så mange fine Maileg-sager. 

Den meget flotte flag-kæde fra Walher & Co, som sidder på træet, har jeg købt sidste år hos Gabrielles.dk  Den er så smuk - at jeg måtte have 2 stk. :) 

Det flotte kort har min søde niece lavet til mig <3 
Jeg er meget glad for alle disse smukke gaver. 

God dag allesammen. 
Knus Birgitte 




























8 kommentarer:

  1. Et forsinket tillykke med fødselsdagen ☺ sikke nogen fine ting du har fået, dejligt når ens kære kender en så godt..
    ha en dejlig dag
    KH.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Jeg er rigtig glad for det hele.
      Tak for din søde kommentar <3
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Svar
    1. Tak søde Gitte <3
      Jeg glæder mig til vi ses.
      Knus og god aften <3
      Birgitte

      Slet
  3. Sikke nogle dejlige gaver du har fået - de er bare så fine de store nisser fra Maileg. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne <3
      De er så flotte og det er dejligt at jeg har været så heldig at få dem alle tre.
      God aften :)
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Forsinket men stort tillykke med fødselsdagen. Så det dejlige billede på FB og klikkede straks over. Et billede der fik smilet frem på en mørk efterårsmorgen. Tak for det. Så fine og søde nisser. Jeg har også nogle få stykker af dem, nu må de vist hellere snart komme frem igen :-)
    Rigtig god dag.
    K.H. Anette

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte