lørdag den 8. november 2014

Miss Etoile og Greengate, smukke gaver

Sikke en overraskelse jeg har fået, en rigtig dejlig en af slagsen <3

På min fødselsdag har jeg fået 2 dejlige gaver fra to søde blog-veninder. 
Gaverne er lige noget jeg kan bruge. En dejlig brødkurversserviet og en nøglering med en cupcake af mærket Miss Etoile. Det er fra Gitte der har bloggen En Kreativ Verden Kig forbi hendes blog og se hendes smukke hæklede ting - hun er så dygtig <3 

Så har jeg fået en sød lille skål af mærket Greengate fra serien Alba white Jeg havde faktisk selv tænkt at jeg skulle købe den - der var jeg heldig. 
Det er fra Anne som har bloggen Husk at leve Her skulle i kigge forbi og se de flotte indlæg og flotte billeder <3

Tusind tak begge to. Det var sødt af jer <3 

Jeg ønsker jer god weekend. 
Knus Birgitte 







3 kommentarer:

  1. Dejligt at blive forkælet på sin fødselsdag - det har du så fortjent <3

    SvarSlet
  2. Du er jo selv så sød til at forkæle andre, så det er jo velfortjent :0) Så dejligt at du kunne bruge skålen. Fortsat dejlig weekend. Knus Anne

    SvarSlet
  3. Dejligt med overaskelser og søde veninder. Man bliver så glad, når der sker sådan noget man ikke havde regnet med.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte