lørdag den 15. november 2014

Jul hos Plantorama

I går var jeg forbi Plantorama i Hillerød, da jeg skulle se, hvad de havde fået hjem til jul. 
Hvad jeg købte får i et andet indlæg <3 

Jeg vil lige vise jer nogle billeder fra den flotte juleudstilling, de har lavet og alle de flotte juleting man kan købe. 
Der var mange mennesker og mange børn, som nød at se alt det flotte lys, nisserne og julelandskabet. Her kan i godt tage børnene med. 

Jeg havde ikke mit camera med, så alle billederne er taget med min iPhone, så alle billederne er ikke lige gode, men jeg håber i kan se, hvor flot en juleudstilling de har lavet. Der er mere at se, hvis i besøger Plantorama. 

Her finder i Plantorama.dk  

Jeg ønsker jer en rigtig dejlig weekend. 
Knus Birgitte 












































7 kommentarer:

  1. Det ser bare rigtig hyggeligt ud - kamera eller ej, man kan sagtens fornemme stemningen. Jeg glæder mig til at se, hvad du købte.

    Rigtig god lørdag til dig, Birgitte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anita <3
      Jeg kunne godt ha' brugt meget mere tid, men jeg må se om jeg ikke kan komme afsted igen.
      Rigtig god søndag til dig.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Hvor ser det godt ud.
    Skal vist snart forbi vores i Randers eller Aalborg, de har så mange smukke julesager hver år.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Det er smukt og måske var kælkebakken og nisserne lige noget for Sofia :)
      Rigtig god søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Så hyggeligt er det ikke i Vejle, hvor manden og jeg var i dag, men der var dog stadig hyggeligt omkring julepynten - og jeg synes, at der var gjort noget ekstra ud af det.
    Elsker i det hele taget Plantorama - de er gode til at gøre deres butikker hyggelige og udstiller deres varer på en indbydende måde.

    Elsker også deres udstillinger med nissebyer - den i Vejle var en del mindre, men alligevel hyggelig. Men den der kælkebakke er godt nok skøn!! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle :)
      Jeg har det som dig, det er skønt at komme i Plantorama. Der er bare det hele og det er flot.
      Den i Hillerød jeg var i er også meget stor. Den åbnede i 2012 og er 10.000 kvm. Der kan man hurtigt blive væk fra hinanden ;))
      God søndag.
      Knus Birgitte

      Slet
    2. Måtte lige google.. doh! den i Hillerød kender jeg da godt - var der i sommer, fordi jeg havde fået et tip om, at de måske kunne have dén ting, fra Riverdale, som jeg ønskede mig så meget.. havde de ikke... :-(
      Men de havde en fantastisk stor og virkelig lækker butik - og så slår det mig lige - doh igen! - at det jo er dén Plantorama, du skriver om!!

      Det er virkelig en skøn butik og kan kun forestille mig den 10 gange hyggeligere, med alle de fine billeder du har taget! :-D

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte