mandag den 10. november 2014

Hyggedag hos Gabrielle.dk, besøg af Lotte Heise!

Rigtig dejlig hyggedag hos Gabrielles.dk <3 og med stor overraskelse!

Jeg havde glædet mig til at møde en masse søde piger og selvfølgelig skulle jeg også shoppe lidt. 
Det må komme i et andet indlæg for jeg har så mange dejlige billeder fra Gabrielles.dk 's showroom som i skal se først. 

Jeg har været der før, og det er altid så hyggeligt og så..... kom der lige en stor overraskelse, nemlig Lotte Heise.
Hun kom og underholdt os, og det var så godt! Det handlende om julen og vores forventninger til os selv, og hvor ramte hun plet. 
Tusind tak Gabrielle og til Lotte - det var virkelig godt. 

Nu skal i se billederne fra show-roomet med de dejlige Maileg nisser, rødt Greengate porcelæn og et billede af de søde piger, jeg kender så godt, og som jeg havde glædet mig til at møde. 

Her finder du Gabrielles.dk  
Husk at se i Pulterkassen  når du besøger Gabrielles.dk flotte webshop, for der er altid rigtig gode tilbud. 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 


























































9 kommentarer:

  1. Super hyggelig eftermiddag. Gabrielle er fantastisk sød til at hygge om sine gæster :-)
    Og fine billeder du fik taget, Birgitte <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig <3 Det var rigtig hyggeligt og dejligt at møde dig igen.
      God aften.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Rigtig dejlige billeder med julestemning. Dejligt med sådan en hyggedag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette <3
      Det var en god aften :)
      God aften.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. ser hyggeligt ud, og ja Lotte Heise kan sætte gang i ethvert arrangement med hendes guldkorn, hun sætter hovedet på sømmet! ;) deltog også i et arrangement i Århus i forbindelse med Røde Kors.

    det ser rigtig hyggeligt ud.

    kh Lene :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene <3
      Det var virkelig sjovt.
      Det lyder til du også har haft en rigtig dejlig lørdag.
      God aften.
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Liebe Brigitte,
    herrliche Bilder ... da kommt richtig schöne Weihnachtsstimmung auf!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you sweet Simone <3
      It was a lovely day:)
      Have a nice evening.
      Hugs Birgitte

      Slet
  5. I love these little elves, mailegs. I can't find a place to translate. How would I order one.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte