onsdag den 4. september 2013

Ny - brugt BTC lampe

Denne smukke BTC lampe har jeg fundet brugt på DBA <3

Den er ikke nem at få fat i med denne smukke skærm, men jeg var heldig at købe den privat. 

I kan altid prøve at søge på DBA, Gul & Gratis og Trendsales m.fl., hvis i også er interesseret i disse lamper, da de er dyre at købe fra nye <3

Knus Birgitte   































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 


4 kommentarer:

  1. Nøøøøj - hvor er den fin :-) Tillykke med din "nye" lampe.

    SvarSlet
  2. Der var du heldig igen søde, det er bare en smuk lampe,er sikker på du bliver rigtig glad ved den i mange mange år.

    Ha´en dejlig dag <3


    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Ja den er godt nok sød og flot :)

    SvarSlet
  4. Næ hvor er den fin. Den havde jeg bestemt også købt. Passer jo perfekt ind i dit hjem Birgitte. :-)
    Kram

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte