søndag den 15. september 2013

GreenGate dækkeservietter!

Jeg kan se at flere på facebook og i blogland har taget min idé til sig med at kopier GreenGate viskestykker, duge mm på en laserprinter. Kopierne bruges så til forskellige kreative ting f.eks. de æsker, som jeg startede med at beklæde med dette papir. 

Men nu skal i se, hvad i også kan lave. :)

Jeg har lavet forskellige dækkeservietter med en del at mit GG papir. Jeg bruger en lamineringsmaskine.
Jeg starter med at skære kanterne på papiret fint til og laminerer herefter. 
I kan se på billederne herunder hvordan de ser ud. 

Som i kan se, har jeg også lavet "Øl-brikker". 
Efter du har lamineret tager du en lattekop eller en anden kop, tegner rund om den og klipper eller skærer "Øl-brikken" ud. 

God søndag. 
Knus Birgitte 










































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte