fredag den 6. september 2013

GreenGate Claire multi

Claire multi porcelænet fra GreenGate er så smukt, at jeg synes i skal se lidt billeder af min samling <3

Det var faktisk det allerførste GreenGate jeg fik. 
2 kopper med underkopper og 2 tallerkener, og siden har jeg fået samlet lidt mere end det ;) 

Ønsker jer alle en dejlig dag.  
Knus Birgitte 












































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

5 kommentarer:

  1. Meget meget sødt. Ville elske at have sådan en salatskål. Rigtig dejlig weekend i det fantastiske sommervejr. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare godt ud, du har snart fået samlet dig en fin samling.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Sikke mange fine ting du har samlet i det smukke mønster ♥

    Det var også det første, jeg købte, og nu er det ved at være sjældent.

    Knus og god weekend
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt! Min kæreste vil nok synes at det er for sødt - Så er det godt at han kun bestemmer, når jeg ikke er hjemme ;)

    SvarSlet
  5. Oh ja. Claire Multi war auch meine erste große Liebe. Ich habe sogar Bettwäsche gekauft wo ich nur konnte und mir Küchenvorhänge daraus genäht. Leider findet man nicht mehr viel davon.

    Liebe Grüße

    Siva

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte