lørdag den 14. september 2013

Ny Havebænk

Denne smukke lyseblå havebænk købte jeg i går. Den skal stå i mit drivhus. 

Selvom det ikke er så varmt i vejret, kan det være dejligt at være i drivhuset med en kop kaffe. 

Jeg har købt bænken af en rigtig sød bekendt Annette, som har en facebook gruppe der hedder "Bedstes loppehus" 
Du skulle kigge forbi, for der er gode ting at købe, tallerkenrækker, borde, stole, puder og meget mere. Du finder "Bedstes loppehus" på facebook lige her 

Rigtig god weekend til jer alle. 
Knus Birgitte 
























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

6 kommentarer:

  1. Smuk bænk og en dejlig farve <3
    Vi har 3 styks i haven, som skal males, men det bliver nok ikke i år ?
    God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Den benken din var riktig fin <3 Å for en herlig blå farge :-D Passer super flott sammen med dine nydelige tepper og puter fra GG <3 Heldig med dette kjøpet Birgitte ;-)

    Ønsker deg en riktig fin helg <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sød, den kommer du sikkert til at nyde mange gode kopper kaffe på.
    Jeg må da lige ind og se på den FB gruppe.
    Forsat god weekend
    Kh Linda

    SvarSlet
  4. Den bænk passer perfekt til dig. Glæder mig til at se når du får indrettet et hjørne i drivhuset med den, og de fine Greengate ting.

    SvarSlet
  5. Hvor er den skøn. Enkelt traditionelt design. Der skal ikke mange solstråler til at give lidt varme i drivhuset på en ellers kold dag, så er sikker på du får masser af glæde af den allerede i år <3

    SvarSlet
  6. Ih hvor er den fin :0) og super flot farve..

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte