tirsdag den 10. september 2013

Ny Give Away!

Vær med i min Give Away om at 


 vinde 2 valgfrie GreenGate pudebetræk



Trækkes den 24. september 2013 

Det er Alice fra  Møllegaarden.dk som har givet denne flotte Give Away og der er flere pudebetræk at vælge mellem i webshoppen. 

Kig forbi Møllegaarden.dk for der er kommet rigtig meget af det nye GreenGate og der kommer mere endnu <3
Møllegaarden forhandler også Chic Antique, Maileg, Ib Laursen, Rice, House Doctor og mange flere. 
Jeg synes bestemt at du skulle kigge forbi webshoppen og se alle de skønne ting. 












For at være med i min Give Away skal du blot skrive en kommentar her på bloggen og huske at skrive din mail-adresse, hvis du ikke har en blog. 

Du er meget velkommen til at melde dig som fast læser hos mig, 
dele på facebook og linke min Give Away på din blog/blogrulle. 

Håber du vil "synes godt om" min facebook-side "Havets Sus". 
Der skriver jeg blandt andet, når jeg har nye indlæg, og når der er en ny Give Away. 

Du finder "Havets Sus" på facebook lige her

Held og lykke
knus Birgitte

58 kommentarer:

  1. skøn giveaway, sådan to lækre puder vil bestemt gør underværker i min stue :-)

    jeg er fast læser på din blog og følger dig også på bloglovin + og facebook :-)

    ha en super dejlig dag

    K.H. Pia Hansen
    missangeldk@gmail.com

    SvarSlet
  2. Ej nogle flotte puder :) Jeg vil meget gerne deltage...! :)

    SvarSlet
  3. Jamen jamen ..... det ville da være herligt, hvis man kunne være så heldig. Det bliver bare en anelse svært og vælge ;o)

    SvarSlet
  4. Flot Give Away, kan sørme godt forestille mig et par stykker af dem hjemme hos mig :)
    Tak for denne fantastisk mulighed søde Birgitte :)

    SvarSlet
  5. Å ja,jeg ønsker meg et par fine putetrekk! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  6. good morning, dear Birgitte and lovely greetings from Vienna.

    I really love your giveaways and, of course, I´m a follower of your adorable blog!


    peci@live.at

    SvarSlet
  7. Hej Birgitte

    Åhhh ja det ville være dejligt at vinde 2 fine pudebetræk - håber jeg er den heldige :-)

    Ha' en skøn dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet
  8. Krydser fingre, de er SÅ skønne disse pudebetræk. Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  9. Hvilken FANTASTISK Give Away, Birgitte!

    Det vil være mig en fornøjelse at deltage c'',)

    De bedste solskinshilsner fra Mette (mettebberg@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Fantastisk give aeay - krydser fingre.
    Ha en rigtig god dag :)
    knus Charlotte

    SvarSlet
  11. En skøn give away endnu en gang! Jeg vil meget gerne deltage. Er fast læser og har delt din give away på min blog.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  12. Super lækker give away igen :-D er fast læser både på bloggen og fb :-)X da lige fingre for at blive den heldige
    kh Connie (hexia3@yahoo.dk)

    SvarSlet
  13. Det ville være lækkert at vinde :-) Jeg kunne godt bruge et frisk pust i stuen :-)

    Christina /krummerand.blogspot.dk

    krumme.rand@gmail.com

    SvarSlet
  14. Sikke en fin Give away ♥

    Det ville være så dejligt at vinde.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  15. Jeg vil rigtig gerne være med i din give-away :)

    Hilsen Trine E.

    SvarSlet
  16. Uuh det kunne være fantastisk at vinde denne give away <3

    Knus Jeannette

    SvarSlet
  17. Skøøøn give away. Vil da også meget gerne være med

    Kh Charlotte

    chdl@sol.dk

    SvarSlet
  18. Vores puder trænger til en makeover :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Ja takk, et par nye puter til sofakroken hadde vært perfekt!
    Knus Anneli

    SvarSlet
  20. Det kunne jeg godt bruge til mine puder.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg er vild med green Gates farver og mønstre:) passer super godt til vores hjem <3

    Krydser fingrene:)

    Med venlig hilsen

    Annesofie. fiekjeller@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  23. Dejlig give away :-))
    Y.l.gun@hotmail.com
    Knus louisa :-)))

    SvarSlet
  24. Hej søde Birgitte.
    Skøn skøn Give Away. :) :)
    Den vil jeg også super gerne være med på. :)
    Da det er min fødselsdag lørd. d.14 sept. ville det være fedt at kunne vinde denne Give Away en dejlig lille fødselsdags gave til mig selv.
    Håber på lidt held. ;)
    Knus fra Lise-lotte
    lottev@larsen.dk

    SvarSlet
  25. Åh, hvor kunne jeg godt bruge dem.

    SvarSlet
  26. Følger allerede... og vil gerne deltage... og vinde selvfølgelig ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  27. Åh, vil så gerne vinde (en gang skal jo være den første), er vil med Green Gate. OG er vild med din blog, som jeg følger via Bloglovin.

    Kh. Mie miemail67@gmail.com

    SvarSlet
  28. De ser rigtig søde ud!

    Sarah Riisager - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jamen her er de jo!!! - Lige de betræk som skal sættes sidste prik over i'et på min nyistandsatte stue. :-) - Jeg siger endnu en gang tak for din skønne inspiration, og glæder mig som vanligt allerede til det næste indlæg. Et af mine must haves, som altid bringer mig glæde, smil og varme.

    SvarSlet
  30. Skøn Give away, jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  31. Jeg følger troligt din blog. For inspiration, men også for de flotte billdeder, som jeg nyder at se på. Og nu disse dejlige pudebetræk. Åh jeg håber at blive den heldige vinder.
    Charlotte Bertelsen
    charlotteb@bbsyd.dk

    SvarSlet
  32. Jeg er med og er fast følger af bloggen på bloglovin og facebook.
    Det er meget lækre ting til inspiration det tit og ofte er på dine sider - love it!

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Flotte puder!!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  34. Skøn Give away <3 Prøver lykken <3

    Knus Julie

    j.nygard@yahoo.dk

    SvarSlet
  35. Jeg er med og krydser fingre! Puder der pynter er noget af det dejligste! :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Sikke en fin Give Away - jeg krydser fingre for jeg er den heldige ;0)

    SvarSlet
  37. Jeg kunne gjerne tenkt meg noen nye puter fra GG :-D
    Krysser fingrene og prøver lykken igjen ;-)

    Deler gledelig videre Birgitte <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  38. Super give away. Lækre pudebetræk! Håber det bliver mig der vinder :-)

    e.dalhoff@gmail.com
    by-dalhoff.blogspot.dk

    SvarSlet
  39. Hei. Så kjekk give away! Jeg vil veldig gjerne delta, elsker GreenGate! Håper at det ikke gjør noe at jeg bor i Norge:)

    SvarSlet
  40. Krydser fingre!

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  41. Endnu en super give away hos dig, søde og selvfølgelig en jeg gerne vil vinde, så krydser fingre.

    Fortsat god søndag til dig :)

    Knus Helle

    SvarSlet
  42. Wonderful give away! Saving up! Maybe I was lucky. 24 passed a month since my wedding <3
    Kissing from Poland
    Ada :)

    SvarSlet
  43. Åh, sikke en skøn give away :o)

    Jeg ville elske at vinde et par skønne pudebetræk!

    SvarSlet
  44. smukke pudebetræk jeg krydser fingre

    mvh jenny

    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  45. Skøn give away - sådan et par betræk kunne snildt bruges, håber på mit held :0) Knus Anne

    SvarSlet
  46. I want to check my luck in your giveaway ;) My house needs this wind of changes ;) Greetings from Cracow ;)

    fiolety.blogspot.com

    SvarSlet
  47. Det vil da være skønt at vinde 2 pudebetræk, da stuen trænger til nye puder. kvvenoe@gmail.com

    SvarSlet
  48. Så flott! :) Har delt på min blogg.
    Tenk om jeg kunne bli eier av sånne lekre puter! ;)
    Ha en fin dag!

    SvarSlet
  49. For en fantastisk Giveaway! Jeg vil gjerne vinne disse nydelige putetrekkene :)
    Jeg har lagt meg til som følger av denne flotte bloggen din, gleder meg til å følge deg videre!

    Ønsker deg en herlig helg :)

    SvarSlet
  50. Vakre puter!
    Vert gjerne med på Give away.

    God helg :-)

    SvarSlet
  51. I would like to take a part in this give away - I've only 3 green gate's things so I'll dream that I'll be the lucky one :)

    Funny in mollegaarden I've made some shopping and my paypall make me bad surprise :( and rubbers was sold out in this time :(

    SvarSlet
  52. Allerede har altid beundret disse smukke ting, og jeg drømmer om dem. De fleste jeg gerne puder, krus, tegnebøger bare svært wymienić.Zgłaszam og jeg vil krydse fingre for mig selv :)
    Efter blog og Facebook.
    Med venlig hilsen :)

    SvarSlet
  53. Was für schöne Kissen

    Sehr gerne bin ich aus Deutschland bei Ihrem GIveaway dabei.

    Lieber Gruß

    INga

    SvarSlet
  54. deltager <3

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte