tirsdag den 17. september 2013

Små Maileg kaniner

Her lidt billeder af mine mindste Maileg kaniner og min fine Maileg kanin med hatten på. Den har jeg købt af min veninde og den tror jeg aldrig, at jeg skiller mig af med. 

Det fine blå kaffesæt er også fra Maileg. Det består af 2 kopper, 2 tallerkener, et fad, en kaffekande og en dug. 
Det er rigtig fint for børn at lege med <3

Ønsker jer en god dag. 
Knus Birgitte 

Kan se i blogland, at det ikke kun er på min blog hvor billederne pludselig ændre sig. 
Håber det kommer plads i løbet af dagen <3 










































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

4 kommentarer:

  1. Hvor er det bare nogle nuttede kaniner, de er slet ikke til at stå for og dejlige billeder.

    Ha´en dejlig dag søde.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3
      Håber også du får en dejlig dag.

      Stort knus
      Birgitte

      Slet
  2. Sooooo schön!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    SvarSlet
    Svar
    1. Danke schön <3

      Viele liebe Grüsse
      Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte