torsdag den 19. september 2013

GreenGate hos Møllegaarden.dk!

Møllegaarden.dk har fået rigtig meget af det nye GreenGate hjem i webshoppen.

Møllegaarden.dk har et rigtig stort og varieret udvalg af brugskunst. 
De forhandler bl.a. GreenGate, Lisbeth Dahl, House Doctor, Maileg og mange mange flere. 

Du kan også gøre en rigtig god handel i "brugskunst outlet" 
Der kommer hele tiden nye gode tilbud. Du må helt sikkert huske at kigge der, når du besøger webshoppen :) 

Hvis du er meget til GreenGate, er der lavet et samlet "GreenGate tilbud" 

Du finder Møllegaarden.dk lige her 

Hvis du synes at billederne på min blog ikke står som de skal, så er det fordi der er noget galt på blogspot.com. 
Jeg kan se det også gælder mange andre i blogland. 






















Husk min Give Away som trækkes den 24. september 2013 
Du kan deltage her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte