fredag den 27. september 2013

Lækre nyheder fra Møllegaarden.dk!!

Jeg har fået købt lidt af de nye røde stjernekopper fra GreenGate's nye kollektion. De vil passe godt til jul.


Viskestykkerne er også fra GreenGate og hedder Anna red.


Bamsen hedder Teddy tweed Lulu pink. Den er bare så fin.
Det hele er købt hos Møllegaarden.dk. 


Møllegaarden.dk har fået så meget flot GreenGate hjem. 
Møllegaarden.dk fohandler også Maileg, Ib Laursen, GreenGate, Chic Antique og meget mere.Kig forbi webshoppen og se alle de flotte ting Møllegaarden sælger. 

Husk! Møllegaarden har fået de nye Maileg-nisser hjem <3 Det er så flotte, at det er svært at lade være med at købe nogle allerede nu <3 


Nisserne kan du se her 


Rigtig god dag 


Knus Birgitte 









































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

3 kommentarer:

  1. Skønne sager - Jeg kan især godt lide den herlige tændstiks æske :-)
    God weekend Birgitte

    SvarSlet
  2. Mange smukke sager, får helt lyst til at gå amok ❤️

    SvarSlet
  3. Sikken nogle dejlige sager - bare man skulle pynte op til jul snart :-)

    Den der tændstikæske er da bare for skøn :-)

    Ha' en skøn dag.

    Knus fra Lotte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte