lørdag den 31. august 2013

Mit sommerprojekt er færdigt :)

Endelig blev jeg færdig med mit hæklede tæppe. Det er første gang jeg prøver at hækle firkanter. Jeg hækler normalt ikke ret meget, men er ved at få mere smag for det. 
Jeg strikker nemlig mest. :) 

Ideen til farve-sammensætningen og bare det at prøve at hækle dette tæppe, har jeg fået fra en anden skøn blog, som i skulle prøve at besøge. 
Bloggen hedder Stilbruch og her kan i se indlægget med det flotte tæppe <3

Knus Birgitte 





























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

10 kommentarer:

  1. Hvor er dit tæppe blevet fint♥
    Sejt gjort at du har fået det færdigt også :o)
    Jeg har vist kun fået hæklet 20 firkanter endnu.
    Har det med at begynde på andre ting og så glemme,
    hvad jeg var i gang med.

    Hav en god weekend.

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  2. Teppet ditt ble bare super fint Birgitte <3
    Jeg blir aldri ferdig med teppene jeg begynner på jeg hi hi hi...
    Tror jeg holder på med tre forskjellige nå ;-)

    Ønsker deg en fin helg <3

    Klem Mona

    SvarSlet
  3. Wauhhh!!! Hvor er det bare flot, du er bare så dygtig, bare det var mig der kunne hækle.

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hvor er det fint :-))

    Knus louisa

    SvarSlet
  5. Ih - altså, det er rigtigt fint :-) Skønt mønster og farve sammensætning :-) - og en fin blog!

    SvarSlet
  6. Det er bare vildt flot - du er bare så god til at lave sådan noget :) Ville ønske at jeg kunne gå i gang med sådan et tæppe <3 Knus Anne

    SvarSlet
  7. Wunderschön, liebe Brigitte!

    Viele liebe Grüße
    Simone

    SvarSlet
  8. Rigtig fint tæppe, som passer godt til de søde små kaniner :)

    SvarSlet
  9. wauw hvor er det blevet til et fint tæppe

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte