søndag den 8. september 2013

Kreativ - GreenGate Karla pale blue

Nu skal i se hvor kreativ jeg har været i denne week-end.
Jeg har købt træ-æsker i Netto for 20,- og 10,- kr. pr. stk.  

De blev malet hvide indvendig og beklædt dem med mit eget GreenGate papir, Karla pale blue
De små træ-æsker skal jeg nok viser jer snart - de mangler kun at få papir på , men jeg kunne ikke vente med at vise jer den første, jeg har lavet. 

Det blev også til en æske af samme papir. 

Jeg har også lavet mærkesedler med mit GreenGate papir. De var hurtige at lave. 

Ideen til bogen og opvaskebørsterne har jeg fået fra min søde veninde Susi. <3 

Fortsat god søndag. 

Knus Birgitte 












































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud, det helt vildt så flot tingene bliver forandret med det smukke papir.

    Knus Susi <3

    SvarSlet
  2. Det er så smukke ting, du har fået lavet :o)

    Dejlig inspiration ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig smukt ud Birgitte, det er lige med at få idéerne :-)
    Knus

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte