torsdag den 12. september 2013

Lidt mere kreativitet

Her er som lovet de 2 kasser som jeg har malet og beklædt med GreenGate papir <3 

Jeg har denne gang lagt papir på hele hæftet, ligesom når man skal binde bøger ind, når man går i skole. 

Til sidst har jeg lavet nogle viskelædere og denne idé er fra min søde veninde Susi.

Ønsker jer alle en dejlig dag, og tak fordi i kigger forbi min blog. 
Det varmer rigtig meget <3 

Knus Birgitte 


























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte 


7 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare godt ud er vilde med det hele :-)))))

    Ha´en dejlig dag søde

    Knus Susi <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde <3
      Det er flot papir.

      Dejlig dag til dig også.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Gitte :)
      God aften til dig.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Det ser så fint ud alt sammen :o)

    knus Vibeke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vibeke <3
      Rigtig god aften til dig.
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Sikke fine ting du har fået lavet :0)
    God aften
    KH.

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte