lørdag den 7. december 2013

Storm og masser af vand i Hundested og Lynæs!

Jeg var ikke meget ude af bilen da jeg var på nede på havnen i Hundested i går. Jeg har aldrig set noget lignede. Det var uhyggeligt og samtidig utrolig fascinerende og helt vildt! 
Det første billede er ikke særligt skarpt, men måske kan i fornemme hvor høje bølgerne var! 

Der er også billeder af vores fine strand "Trekanten" som nu er blevet fyldt med store sten pga. vejret i går. 

Jeg har været på Hundested havn og Lynæs havn i dag for at se hvordan der så ud. Som i kan ser har vi stadig oversvømmelser nogle steder, men heldigvis er vandstanden faldet. 
Molen på Hundested havn er blevet beskadiget flere steder og der er sikkert mange mange flere skader som vandet har forårsaget. 

Vi har ikke fået sne i dag, men det er rigtig rigtig koldt og især nede ved vandet.

Rigtig god weekend til jer alle og tak fordi i kiggede forbi, det er jeg altid glad for. 

Knus Birgitte 
















































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Puha! kan godt forstå du ikke var meget ude af bilen.. det ser vildt ud!
    Vi er heldigvis sluppet let hen over stormen denne gang.. kun et par knækkede grene..
    Her er heller ingen sne - men det er bidende koldt.. Nu nærmer vinteren sig vist rigtig.. Godt vi kan krybe i ly ;0)
    Rigtig god weekend
    KH.

    SvarSlet
  2. Mine forældre bor i Hundested, så kommer der ret tit. Min far var også ved havnen - han sendte mig billeder.
    Rigtig dejlig søndag til dig.

    SvarSlet
  3. Hold da op!! Der er godt nok kommet vand i gaderne...

    Rigtig gode billeder..

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte