søndag den 22. december 2013

Rigtig glædelig jul


Nu holder bloggen juleferie.
Det vil jeg gøre ved at vise jer lidt collager af mine Maileg-nisser, som pynter i vores hus. 

Vi skal holde juleaften for familien. Det bliver hyggeligt og vi glæder os meget.
Nu skal vi have ordnet det sidste, de næste dage.  

Jeg vil ønske alle mine faste læsere, og alle jer der bare kigger forbi, og jeres familier, en rigtig glædelig jul. 


Vi ses igen efter jul <3 

Stort knus 
Birgitte 









































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

13 kommentarer:

  1. Rigtig glædelig jul til dig og din familie og tak for en dejlig blog :-)
    Mange julehilsner her fra Midtjylland :-) Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jette <3
      Håber i får en rigtig dejlig jul.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Også en rigtig glædelig jul til dig og din familie. Jeg håber vi ses i det nye år. Mange jule-knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde Charlotte og jeg håber i får en rigtig dejlig jul <3
      Jeg håber også vi ses i det nye år, det kunne være rigtig hyggeligt.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Tak i lige måde søde Birgitte og tak for et dejligt 2013
    Håber vi får lige så mange skønne timer sammen her i blog land og på vores Facebook gruppe.

    Skønne billeder du har taget <3

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde søde Susi <3
      Det håber jeg også og jeg glæder mig til vi snart skal ses i det nye år.
      Hils familien mange gange.

      Stort knus
      Birgitte

      Slet
  4. Vill önska en riktigt God Jul!

    Kram från Helen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak <3
      Håber i får en rigtig dejlig jul.
      Knus Birgitte

      Slet
  5. De kærligste julehilsener med ønsket om en glædelig jul til dig og dine. ❤

    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde <3
      Håber i får en rigtig dejlig jul.
      Knus Birgitte

      Slet
  6. Tak og i lige måde søde Birgitte. Vi ses i det nye år. Knus Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Anne og jeg håber også i får en rigtig dejlig jul. <3
      Det gør vi bestemt.
      Knus Birgitte

      Slet
  7. Du og din familie ønskes også en rigtig Glædelig Jul. Sikke flotte julebilleder du har taget af alle dine fine nisser og juleting. Mange julehilsner Vera

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte