torsdag den 12. december 2013

Stor Give Away! Blog fødselsdag!



Så er det i dag min blog fylder 
   1 år!! 
I kan vinde

Gloria, Maxi Bunny Engel med et valgfrit sæt tøj.

Jeg håber i har lyst til at være med <3




Vinderen trækkes den 19. december 2013

Det er Alice fra Møllegaarden.dk som har være så sød at sponsorer denne fine kanin. Det er jeg rigtig glad for.   

Tusind tak til alle jer læsere og alle jer der bare kigger forbi hver dag, det er jer der gør, at jeg elsker min blog!

For at være med i min Give Away skal du blot skrive en kommentar her på bloggen og huske at skrive din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 
Du er meget velkommen til at melde dig som fast læser hos mig,
dele på facebook og linke min Give Away på din blog/blogrulle. 
Håber du vil "Synes godt om/like" min facebook-side "Havets Sus".
Der skriver jeg blandt andet, når jeg har nye indlæg, og når der er en ny Give Away. 
Du finder "Havets Sus" på facebook lige her 


Møllegaarden.dk's webshop må i besøge. Der er så meget skønt julepynt og her kan du nemt finde julegaver, ting til hjemmet. Der er mærker som Maileg, GreenGate, Bloomingville, Madam Stoltz, Chic Antique, Ib Laursen og mange mange flere. 

Du finder Møllegaarden.dk lige Her


Held og lykke
knus Birgitte

73 kommentarer:

  1. GRATULERER SÅ MYE MED 1 ÅR SOM BLOGGER KJÆRE BIRGITTE <3
    Klart jeg vil være med i din trekning :-D
    Nå skal jeg inn å dele og linke til bloggen din ;-)
    Ønsker deg en fortsatt fin dag Birgitte <3

    Juleklem fra Mona

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit 1 år.. Sikke hyggeligt der er at kigge rundt på din blog.. Forsat rigtig god dag og Glædelig jul
    shartz@jubii.dk

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med den store dag :) Og rigtig glædelig jul - nu er vi jo halvvejs :)

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  4. Gratulerer med 1 år! En koselig blog med alltid fine bilder.Er gjerne med på giveawayen din. Mvh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Tillykke med 1 års fødselsdagen for din fine blog :-)

    Åhhh den er bare så fin den søde kanin-engel fra Maileq - håber jeg er heldig at vinde.

    Ha' en skøn dag.

    Knus Lotte
    ct.bech@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er englen hyggelig :) Håber jeg er den heldige vinder :)

    sfeldborg@gmail.com

    SvarSlet
  7. Tillykke med fødselsdagen, og snart glædelig jul. Ville ønske jeg kunne glæde min datter med den skønne Maileg engel:-) Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  8. Tillykke med året! Jeg ville elske sådan en skøn maileg engel!

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med dit 1. år ;) .. Og så vil jeg x´e, hvad x´e kan :D

    SvarSlet
  10. Dejligt når noget lykkes - og det må man jo sige det har for din blog. Stor til lykke med et års dagen.
    Håber du og din familie får en dejlig jul og et forrygende godt nytår, med masser af nye spændende og sjove tiltag.
    Tak for årets handler - måske der kunne dukke nye op i det nye år. Man kan aldrig vide <;o>

    SvarSlet
  11. Hello Fødselsdag tillykke til din smukke blog. Jeg ønsker at deltage Maileg elsker denne kanin. Undskyld hvis jeg skriver lidt dårlig, men jeg bruger google oversætter. Jeg elsker din blog.
    Beijinhos de Luz!
    Ana Maria

    SvarSlet
  12. Tillykke med 1 års dagen - super fin blog og super fin gave :)

    Ønsker dig mange år endnu med bloggen og en rigtig glædelig jul.

    mvh Jette NIm Larsen, nimlarsen@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med din blogs første år, har nydt at følge dig og fortsætter de næste år <3
    Knus Gitte

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen :)

    SvarSlet
  15. Stort stort tillykke med din skønne blog, med super inspiration, man blir' bare så glad af at se alle de fine ting du lægger på <3

    SvarSlet
  16. Ups glemte mail adresse ;-) lissen123@live.dk

    SvarSlet
  17. Du ønskes et stort tillykke med din skønne blog :o)
    Det kunne være så dejligt at vinde den skønne engel ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet
  18. Stort tillykke og glædelig jul

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg har fulgt din blog et godt stykke tid nu... stort tillykke med det første år. Jeg forstår godt, du allerede har så mange faste læsere :-D
    Håber JEG bliver den heldige i din give-away. Ved lige nøjagtig hvem jeg så skal forkæle :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med fødselsdagen ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med 1 års dagen.. godt gået og lækker blog... Uh bare jeg vinder den kanin.. har lige modtaget min første kalendernisse, elg, engel, soldater, trommer samt et par gæs fra Maileg så den ville passe perfekt hos mig :)
    Karina.l.Clausen@gmail.com

    SvarSlet
  22. Gratuluji k Vašemu blogu.Mám ho moc ráda .Také miluji Maileg.
    Přeji Vám kouzelní vánoční svátky.
    Zuzka

    SvarSlet
  23. Tillykke med de 1 år som blogger,det har du klaret godt,kaninen er bare så sød,og jeg deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  24. GRATULERER!
    Jeg er med.
    Beste hisen
    Tove

    SvarSlet
  25. Endnu engang TILLYKKE med 1års dagen ❤️, glæder mig til et nyt år på din blog. 😉
    Deler på facebook ❤️
    Knus
    Heidi.p@fibermail.dk

    SvarSlet
  26. Tillykke med årsdagen på bloggen. Glæder mig til endnu et år ;) har været inde og like på facebook også kh gerdaipauk@gmail.com

    SvarSlet
  27. Tillykke med årsdagen på bloggen. Glæder mig til endnu et år ;) har været inde og like på facebook også kh gerdaipauk@gmail.com

    SvarSlet
  28. Stort tillykke med 1 års fødselsdagen! Jeg følger bloggen både via fb og GFC, så er jeg sikker på ikke at gå glip af noget :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  29. Stort tillykke med din skønne blok. Den er altid en fornøjelse at besøge :-)

    Knus

    chdl@sol.dk

    SvarSlet
  30. Hip Hip Hurrrrrrra - og stort tillykke med 1 års fødselsdagen. En super dejlig blog, der er super dejlig at besøge. Knus fra Anne

    SvarSlet
  31. Tillykke med fødselsdagen og skøn gave.

    SvarSlet
  32. STORT tillykke med bloggens 1 års fødselsdag.
    Sikke en skøn præmie. Jeg deltager gerne.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Grattis!
    Följer mer än gärna din fina blogg <3
    Har gillat din facebooksida o kommenterat.
    Älskar Mailegs saker <3

    SvarSlet
  34. Glömde min mail:
    mari@zander.nu

    SvarSlet
  35. Hov glemte det jo helt: metteboye@gmail.com

    SvarSlet
  36. Tillykke med fødselsdagen, det ville være sååå vildt lækkert at vinde den til min datter på 3 år , hun vil da bare være helt vild med den.

    mange hilsner fra
    Gitte Meier Nielsen
    lumber_love78@yahoo.com

    SvarSlet
  37. Et stort og Hjerteligt tillykke med 1. Års dagen for din dejlige blog søde Birgitte. :)
    Den super søde engle kanin ville bare være helt perfekt i mit engle hjem. :) Jeg elsker simpelthen engle, Og har huset fuld!! Hvis jeg vandt, så kunne den gøre min ensomme maileg kanin selskab. Det ville være så skønt at vinde hende, så der også kom lidt julestemning i min begyndende greengate havestue. :):)
    Knus og kram

    SvarSlet
  38. You are an inspiration! I love the rabbit - an animal dear to my heart! Merry Christmas! Jamie V in MT - US
    jamievowell@yahoo.com
    http://rem-nants.blogspot.com

    SvarSlet
  39. Tillykke - jeg er med i den fine giveaway.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  40. ihhh den ønsker jeg mig bare så meget- den er så sød

    SvarSlet
  41. Ville elske at vinde den fine fine kanin, og stort tillykke med bloggens fødselsdag :-)

    SvarSlet
  42. Stort TILLYKKE med din blok. Den kanin vil jeg gerne vinde til lille Saga
    jytte777@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil også ønske tillykke med det første år :) Lækker give away - engle kaninen Gloria er da så sød, jeg er bestemt med her :)

    SvarSlet
  44. <3 - lig TILLYKKE med bloggens 1 års fødselsdag! Hvor er den kanin bedårende - min datter ville elske den!
    /Nina - voresalbum(a)hotmail.com

    SvarSlet
  45. Tænk at der er gået et år :-))
    Nyder at følge med på bloggen:-))
    Y.l.gun@hotmail.com
    Knus louisa

    SvarSlet
  46. Tillykke med 1 år.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  47. Stort Tillykke med fødselsdagen og sikken en flot Give Away, den må jeg da være med på.
    Deler selvfølgelig med det samme.

    Ha´en dejlig weekend <3

    Knus Susi

    SvarSlet
  48. TILLYKKE med det første år (af forhåbentligt rigtigt mange) i fin stil.

    SvarSlet
  49. Tillykke og glædelig jul :-)

    ma-thilde@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Tillykke - er så imponeret over både din og Susi's blog og jeres kreative billeder, ideer m.m. - skønt du gider bruge så meget tid på at dele med andre ;-)

    ml@g-bro.dk

    SvarSlet
  51. Hei Birgitte.
    Tusen takk for fin tilbakemelding på bloggen min, så kjekt å finne deg her inne. Vi har jo følgt hverandre på instagram og du har så mange fine bilder. En fryd å følge deg. Så finner jeg bloggen din og den er full av flotte fargerike bilder. Drømmer meg helt bort i bildene dine. Jeg er liker godt farger og syntes alle var fine, bortsett fra rød men, det var helt til jeg ble kjent med deg. Nå har rød fargen sneket seg inn hos meg og jeg begynner å like den.
    Gratulere så mye med ett års dagen i går.
    Gleder meg til å følge deg her inne også.
    Ha en fin helg.
    Klem fra Lisebeth

    SvarSlet
  52. STORT tillykke med blog føs'dagen :0)
    Håber den fine kanin engel flytter ind hjemme hos os.. jeg krydser fingre..
    KH.

    SvarSlet
  53. TILLYKKE med 1 års dagen ;-) man bliver altid glad i "låget " når man kikker ind til dig <3 det er sååå hyggeligt og varmt ;-) og fyld ed inspiration pøj pøj med de næste mange år hilsner fra FinurligNette adm på Bedstemorfirkanter og Julefryd på Facebook

    SvarSlet
  54. Tillykke! :D
    Jeg vil da gerne vinde den søde kanin ♥♥

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Tillykke med dit første bloggerår :-) super inspirerende side med masser af fristelser :-)

    SvarSlet
  56. Tillykke med dit første bloggerår :-) super inspirerende side med masser af fristelser :-)

    SvarSlet
  57. Tillykke med bloggen. :)

    - Line
    viploh@msn.com

    SvarSlet
  58. Først et stort tillykke og må da klart være med den er da bare for sød :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  59. Tillykke til bloggen.. 1 år hurra.... Jeg vil da rigtig gerne vinde den søde engel

    SvarSlet
  60. Hjertelig tillykke med blogfødselsdagen! Jeg håber, du bliver ved i mange år endnu, for du har en helt fantastisk blog, synes jeg.
    Jeg er med og krydser fingre :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  61. Tillykke!! Jeg håber at du fortsætter det dejlige arbejde!
    Anne Bendtsen
    Annececilie27@gmail.com

    SvarSlet
  62. Tillykke med din første blog fødselsdag, Godt gået !!! Det er du bare super god til.
    Kærlig hilsen og jule kram. Annette

    SvarSlet
  63. Dear Birgitte!
    I enjoy your blog so much and love the photos of your lovely home so much! Of course I love Maileg too and want to join this wonderful giveaway. Mollegarden is a great shop!

    I wish you a wonderful Christmastime ♥

    Lots of love
    Daniela.

    SvarSlet
  64. Kære Birgitte,
    et stort tillykke med bloggens 1 års fødselsdag!
    Jeg nyder at følge med - og i øjeblikket er det ofte fra sidelinien, altså uden kommentarer, men det betyder ikke at jeg nyder det mindre af den grund :-)
    Dit univers er fantastisk, og jeg elsker at kigge indenfor hos dig i dit hjem med alle de mange smukke ting.
    Det glæder mig at følge dig på diverse medier, din smag er en sand fryd for øjet!
    Glædelig jul til dig og dine <3
    Knus Louise // Frk. TingelTangel

    SvarSlet
  65. stort tillykke med din skønne blog:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  66. Jeg vil gerne vinde en engel.....

    SvarSlet
  67. Jeg håber, at jeg kan nå at være med, før du trækker en vinder

    SvarSlet
  68. så hurtigt det første år er gået, og så mange skønne skønne indslag fra dig. stort tillykke. knus moster-mette

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte