fredag den 27. december 2013

Nu kan du forudbestille det nye GreenGate hos Møllegaarden.dk!!


GreenGate sommer-kollektion 2014 er nu klar til forudbestilling hos Møllegaarden.dk !! 
Wauuuu siger jeg bare - det er så flot <3 

Hele den nye flotte GreenGate forårskollektion er på Møllegaarden.dk's hjemmeside og du kan bestille allerede nu. 
Din ordre vil blive sendt fra Møllegaarden i løbet af januar 2014 og mange af varerne er allerede klar fra den 9. januar 2014.

Jeg kan næsten ikke vente. Det er en utrolig smuk kollektion GreenGate har lavet denne gang, så det er svært at vælge ;) 

Men jeg skal helt sikkert have Star pale blue og mini blue, red og green. 
Star pale blue var med i GreenGates kollektion fra 2006 og derefter har det været udgået lige indtil denne nye sommer-kollektion.
Det er vi rigtig mange GreenGate "tosser" der er glade for <3

I kan se og forudbestille fra den nye GreenGate kollektion hos  Møllegaarden.dk  her

Jeg har lavet lidt collager med nogle af de nye ting fra den ny GreenGate kollektion 2014. 

Knus Birgitte 



























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte