lørdag den 14. december 2013

Fineste små Maileg nisser!!

I må ikke snyde jer selv ved ikke at købe de små Maileg Micro nisser. De er så søde. De måler 19 cm og koster 69,- kr. pr. stk. Jeg har købt mine hos Møllegaarden.dk.

Det er smart, at de har snor i så de kan hænge alle vegne. Jeg er vild med de små nisse piger med nederdele på. Jeg købte også et par Maileg trommer til. De er små, men jeg kan god li' de er med harlekin-mønster.

Mine Maileg kaniner skulle lige med på billederne. De har de fine julekjoler på, som også er fra Maileg.  Kjolerne købte  jeg tidligere på året også hos Møllegaarden.dk Dem skal de have på igen til næste jul. 

Den store kanin måler ca. 76 og passer Maxi tøj.
Den lille kanin måler ca. 50 cm og passer Medium tøj. 
Det kan måske hjælpe jer hvis i skal bestille :) 

Møllegaarden.dk finder i her
Julefrist i Danmark: Bestil inden den 22. december 2013, kl. 10.00.

Ønsker jer alle en god weekend og tak fordi i kiggede forbi  <3 
Knus Birgitte 
























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

2 kommentarer:

  1. I'm in love with all of your Mailegs :)
    Beautiful pictures!

    SvarSlet
  2. Thank you very much :)
    I wish you a wonderful week.
    Hugs Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte