mandag den 2. december 2013

Jul og GreenGate hos Møllegaarden.dk

Nu er vi nået til december måned og det bliver en hyggelig tid, men også en travl tid. 
Møllegaarden.dk har meget af dette flotte GreenGate  porcelæn, som er i de røde julefarver.  De har også meget af det flotte og smukke julepynt, som jeg viser lidt af på min collager. Husk de nye vanter og huer, det er en kold tid nu og de næste måneder. 

Glem ikke de skønne nisser fra Maileg.

Der er så mange muligheder for at finde hvad du kunne bruge nu til jul eller som ønsker til ønskesedlen. 
Alice fra Møllegaarden.dk er altid hurtig til at sende dine varer, og du er altid velkommen til at skrive eller ringe, hvis du ikke lige kan finde det du søger. 

Webshoppen til Møllegaarden.dk finder i lige her

Håber i alle havde en rigtig god 1. advent i går. Her stod den på juletræs-fældning og julehygge med hjemmebagte småkager :) 

Knus Birgitte  



























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

2 kommentarer:

  1. Ja! De har mange smukke sager hos Møllegaarden og altid hyggeligt og kigge forbi.

    Flotte collager du har lavet.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Helt sikkert og tusind tak søde <3
    God dag til dig.
    Knus Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte