tirsdag den 3. december 2013

Ny Give Away!!

Vær med i min Give Away om at vinde 


Et gavekort på 300,- kr.
til køb hos www.frkmage.dk 

Give Away'en er fra www.frkmage.dk. 
Tusind tak Charlotte. Dejligt med sådan en fin Give Away :)





Trækkes onsdag den 11. december 2013 



Frkmage.dk er bestemt et besøg værd og forhandler mange skønne mærker som Bloomingville, Broste Copenhagen, GreenGate, House Doctor, BTC Original, FERMOB Franske Havemøbler og mange mange flere. 

Frkmage.dk finder du her og Frk.mage.dk har også en facebook-side som du finder her  
Her vil du blive opdateret når der kommer nye varer, gode tilbud mm. 


Husk at skrive her på bloggen hvor mange lodder
du kommer i bunken samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 

For at være med kan du få lodder på følgende måder,

1 lod for en kommentar
1 lod for at melde dig som fast læser
1 lod for at lægge min blog på din blogrulle/liste
1 lod for "synes godt om/like" på min facebook side
        "havets Sus" HER
1 lod for at linke med min Give Away på din blog
1 lod for at dele på facebook

Altså kan du samle hele 6 lodder og opnå en større chance for at vinde.


Held og lykke
Knus Birgitte 











59 kommentarer:


  1. Jeg elsker julen og alle de skønne gaver der følger med det er så skønt at blive forkælet af jer
    deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  2. Jeg er med og snupper samtlige lodder..

    Ha´en dejlig dag...

    Knus Susi <3

    SvarSlet
  3. Dejlig give away :) Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.
    Knus Jeannette
    jeannettebn@live.dk

    SvarSlet
  4. Hej Søde. Deltager med 4 lodder :)
    urup@city.dk

    SvarSlet
  5. Dette vil jeg være med på To lodd til meg! annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  6. snupper da lige 4 lodder :)
    - www.strikketbamse.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Fedt :) jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen :)

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  8. 3 lodder :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  9. å ja!
    er det ikke min tur snart ? ;-))
    3 lodd.
    klem TOVE

    SvarSlet
  10. dejlig tegning, vil jeg deltage med 3 lodder.
    Tak. Kisses
    AnadosGnomos@gmail.com
    Beijinhos de Luz!
    Ana Maria

    SvarSlet
  11. Deltager med 3 lodder

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Sikke en fin give away.
    Jeg deltager med 5 lodder og krydser mine små fingre.
    lonni@stoltenborg.dk

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :) krydser fingre for at jeg er den heldige :)

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne deltage med 4 lodder

    Mail: tonechristensen66@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 4 lodder 🎅🎄
    64732729kmh@gmail.com

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Glemte lige min mail, så prøver lige igen :)
    Super fin giveaway, vil gerne deltage med 2 lodder. trinelb@yahoo.dk

    SvarSlet
  18. Jeg deltager blot med 1 lod :-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  19. 3 lodder.
    Kommentar, Bloglovin og Liket på Facebook.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Jeg vil rigtig gerne deltage med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  21. Jeg er med, med 3 lodder:-) håber jeg vinder - det er skønne ting frk. Mage har!
    Astrid (Akselsmor@gmail.com)

    SvarSlet
  22. Deltager med to lodder og krydser fingre :-)
    Juliejensen@mail.dk

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med 3 lodder (fast læser, kommentar og liker fb-siden).
    Det bliver nok svært at begrænse sig, hvis man er så heldig at vinde!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Skøn, skøn give away! Jeg vil mægtigt gerne deltage med 2 lodder (kommentar og fast læser) og krydse fingre for, at jeg bliver den heldige for jeg ved allerede hvad pengene skulle bruges til :o) (En smuk brødkasse fra Ib Laursen ;o)

    SvarSlet
  25. deltager med 4 lodder ;)
    jytte777@g.mail.com

    SvarSlet
  26. Jeg deltager med to lodder :)

    signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Dejlig Give away. Vil gerne deltage med 3 lodder
    Knus Pia
    piahartmann@hotmail.dk

    SvarSlet
  28. Sikke en lækker give away(:
    Deltager gerne med 4 lodder.

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  29. Så lækker :-D deltager med 4 lodder ☆

    SvarSlet
  30. Om jeg ikke regner forkert, er der 3 lodder til mig :)

    SvarSlet
  31. Jeg snupser 1 lod
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg har liked, blog-loved, og nu også kommenteret.. Glædelig jul til alle. Kh Mia LC
    Aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg vil gerne være med . To lodder tak!

    SvarSlet
  34. Jeg deltager rigtig gerne med 5 lodder!
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  35. Deltager med 4 lodder.
    Er fast læser
    Liker på Fb.
    Har delt på Fb :)


    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  36. 3 lodder til mig :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  37. Dejlig give away, jeg er med på fire lodder.

    SvarSlet
  38. 4 LYKKE lodder til mig :-) :-) god jule weekend! Kh Mette Lynghøjen, kmlynghoejen@os.dk

    SvarSlet
  39. Jeg vil gerne have 3 lodder :) Fortsat god weekend til dig :)

    SvarSlet
  40. Hvilken dejlig giveaway, håber og krydser finger

    SvarSlet
  41. 3 lodder - et like, en fast læser og en kommentar :)
    karolinetipsmark@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jeg deltager med 3 lodder:-)
    k_brusvang@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Uhhh jeg vil da lige skynde mig at være med - det ville da være en dejlig julegave at få - jeg er med på 5 lodder ;-)

    SvarSlet
  44. Jeg er med på 5 lodder, fin give away du har lavet :-) Knus Jette

    SvarSlet
  45. Jeg deltager med 4 lodder - fed give away:)
    Annettethyde@gmail.com

    SvarSlet
  46. Uhh lækker give away:-) Jeg vil gerne deltage med 3 lodder! Krydser finger;0)
    MYS

    SvarSlet
  47. Jeg kan da lige nå at være med :-) Nøjes med 3 lodder :-)

    SvarSlet
  48. Liked & nu også kommentar.. så 2 lodder tak.
    ♡ Mia CA

    SvarSlet
  49. Jeg deltager med 1 lod :-)

    Tine-c@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Et lækkert gavekort til en lækker butik - hvem kan ikke bruge det :) Jeg er med på 4 lodder. Knus Anne

    SvarSlet
  51. Dear Birgitte,

    thanks so much for your visit.
    I am happy you like my Fotos and my Mailegs :)
    If I am allowed to, I would love to participate in your give away ♥

    Hugs, lots of love and a wonderful yule tide,

    Tracey-Ann

    SvarSlet
  52. Det ville være dejligt med et gavekot til lækre ting,eltager med 4 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Sådan en lækker give away smider jeg da straks 4 lodder efter :)

    SvarSlet
  54. Hallo Brigitte,ich versuchs jetzt einfach nochmal bei Dir mitzumachen:0)Ich nehme vier Lose und hoffe das ich damit richtig liege.Liebe Glücksfee drücke mir bitte die Daumen!
    Liebe Grüße Christin

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte