lørdag den 21. december 2013

Flot kortholder fra Maileg!!

Her skal i se min flotte kortholder fra Maileg jeg har købt hos Gabrielles.dk. Den er jeg glad for. Nu kan alle min fine kort være samlet et sted. 
Jeg synes det både ser flot og dekorativt ud og jeg tror skal have min stående på min kommode i gangen <3

Jeg måtte lige købe en tromme til og et juletræ, begge dele er  fra Walther & Co. De er så smukke.

I finder Gabrielles.dk lige her som bestemt er et besøg værd. 
Hos Gabrielles.dk finder i GreenGate, Maileg, Walther & Co, Lisbeth Dahl og mange mange flere. 

Nu skal jeg ud og handle ind til jul. Det er der sikkert mange af jer der også skal - rigtig god lørdag til jer alle. 

Knus Birgitte 
























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte