tirsdag den 31. december 2013

Godt Nytår - Happy New Year

Så er der allerede gået et helt år. Det er gået stærkt synes jeg. 

2014 kommer der også til at ske en del ting for min mand og jeg. Det største er nok at vi har sølvbryllup. Ja, tænk engang det er snart 25 år siden, vi blev gift. Dejligt for min mand, at han stadig har en ung kone ;)) 
Jeg glæder mig rigtig meget, men der er en del planlægning endnu inden det hele er på plads. 
Så er der jo min elskede have, som jeg glæder mig til at komme ud i når vejret bliver lidt varmere :) Jeg elsker foråret. 
Nok om det, for nu vil jeg ønske jer og jeres familier et 

Rigtig godt Nytår!


Glæder mig allerede til vi ses i det nye år 

Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)
knus Birgitte

5 kommentarer:

  1. Tak i lige måde ønskes du og din familie :o)
    Jeg ønsker alt godt for dig i 2014 og siger mange tak for din store inspiration, gavmildhed og hjælpsomhed i året, der gik.

    Stort knus til dig fra Vibeke. ♥ ♥ ♥

    SvarSlet
  2. Ønsker Deg & Dine Et Riktig Godt Nytt År Birgitte <3

    Stor Nyttårs klem fra Mona :-D

    SvarSlet
  3. HEI,
    innom for å ønske deg en riktig fin kveld og et godt nyttår. takk og for alle hyggelige spor du legger igjen - setter stor pris på det.
    vi fortsetter med å holde kontakten i 2014.
    ;-)
    klem TOVE

    SvarSlet
  4. ★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★
    ★ Godt Nytår-......... ★
    ★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★⋱⋰★
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet
  5. Rigtig godt nytår Birgitte, det har være fantastisk at lære dig at kende, og jeg ser frem til at vi kan holde kontakten i 2014.
    Knus fra
    Dorthe ❤

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte