fredag den 2. maj 2014

Så kom mit lille skab i brug!

Måske kan i huske mit indlæg med med mit lille skab da jeg havde beklædt det med mit GreenGate papir på bagvæggen, ellers kan i se det her

Nu har er skabet hængt op på væggen i mit køkken og jeg har stillet lidt forskellige GreenGate æggebægre i skabet. 
Det er dem jeg allerbedst kan li' :) 

Jeg vil ønske jer en rigtig dejlig aften og en god weekend. 
Knus Birgitte 







































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

5 kommentarer:

  1. Det er et smukt lille skab og sikken da en fin samling af æggebægere <3

    SvarSlet
  2. Tak Gitte <3
    Jeg er glad for at skabet er kommet op og hænge i mit køkken, så ser jeg det hver dag.
    Knus og gode weekend :)
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Ihhh et lækkert skab :-D

    SvarSlet
  4. Så fint det er blevet Birgitte. Passer jo perfekt til dit sommer skønne hjem :-)
    Kram
    Birgitte

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte