mandag den 5. maj 2014

Dualit brødrister!!

Takket være min søde veninde har vi endelig fundet en ny Dualit brødrister og så i denne skønne farve - lyseblå. 
Vores gamle brødrister har været i stykker i mere end et år, måske kender i det - man skal selv holde knappen hver anden gang, og den ene dag bliver brødene brændte osv., så vi er glade her hos os for vi har fået en ny.  

Den model er faktisk en udgået model og har ikke været til at finde nogle steder. Den er købt hos Gastromania.dk . Da jeg købte den, var der stadig nogle stykker tilbage, så hvis du er interesseret er du måske heldig at der er flere tilbage. 

Hos Gastromania.dk finder du alt til køkkenet og der er mange forskellige mærker at vælge imellem, det er bestemt et besøg værd. 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 






















Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

2 kommentarer:

  1. Hvor er den fed - kan godt forstå du er glad for den..
    Får helt lydt til at købe ny brødrister ;0) vores er bare sådan en kedelig flad model..
    Ha' en dejlig uge
    KH.

    SvarSlet
  2. Tillykke med din nye brødrister, som er så flot ♥
    Jeg var også heldig at købe en, men har ikke fået taget fotos.

    Knus Vibeke

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte