fredag den 30. maj 2014

Ib Laursens smukke tæppe mm.

Jeg er lige gået "Ib Laursen" shop amok ;)) 
Tæppet og puden er nyt og er af mærket Ib Laursen. Det er købt til drivhuset, stranden og som i kan se på billederne til haven. 
Det har været godt vejr i dag selvom det blæste lidt - så er det dejligt med kaffe og et godt blad i haven. 

Jeg faldt for farverne på det flotte tæppe og puden, som også kan vendes, så er der stjerner på den anden side. Det kan i se på billederne. 

En ny termoflaske, som også er fra Ib Laursen, måtte lige med til jeg skal på stranden. Den fås i flere forskellige farver ligesom tæppet gør. 
Den store emalje kande, termokanden og kruset (fra Mynte-serien) har jeg købt for længe siden og er også fra Ib Laursen. Den lille flaske med blomsterne i fås i 3 størrelser. Den jeg har købt er den mindste. Det hele har jeg købt hos Møllegaarden.dk.

Her finder i Møllegaarden/Ib-Laursen-nyheder
Her finder i Møllegaarden/Ib-Laursen

Efter mine billeder kan i se det nye Ib Laursen katalog forår/sommer 2014 samt deres katalog med den smukke mynteserie. 

Håber i vil nyde billederne og at vi har det smukkeste vejr herhjemme lige nu. 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 




























































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

1 kommentar:

  1. Świetna sesja! Udane zakupy! Uwielbiam IB Laursen 💜
    Pozdrawiam

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte