mandag den 26. maj 2014

Nye grydelapper og kopper!

Jeg har købt mig et par nye GreenGate grydelappe i den smukke serie Celine White <3 
De passer så godt til lattekopperne i samme serie og det fine te-æg. 

De fine lyserøde viskestykker er også nye og er fra Krasilnikoff. Her kan også man også få grydelapper der passer til. Viskestykket passer så fint til GreenGate's ting. 

Jeg købte også 4 Jam Lid cover/GreenGate låg. Jeg har sat dem på tomme glas så i kan se hvordan de ser ud, da jeg ikke har fået lavet mit hjemmelavet syltetøj endnu ;) 

Alle de fine sager har jeg købt hos Møllegaarden.dk, som har en skøn webshop og har rigtig mange GreenGate ting at vælge imellem. Møllegaarden.dk har også fået alle de skønne kopper/krus hjem fra Krasilnikoff, så det er bare med at kigge forbi i webshoppen. 

Møllegaarden.dk/green-gate     Greengate grydelapperne, te-æg, Jam Lid cover
Møllegaarden.dk/Krasilnikoff    Viskestykke

Rigtig god dag til jer allesammen
Knus Birgitte 












Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Alle de skønne sager oser af sommer <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Gitte <3
      Ønsker dig en rigtig dejlig aften.
      Knus Birgitte

      Slet
  2. Smukke billeder, elsker bare Greengate´s skønne sommer kollektion <3

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte