søndag den 18. maj 2014

Søndag morgen i haven

Har været i haven her søndag morgen og taget billeder af blomsterne og mine krydderurter, inden regner kommer. 
Vi skulle have regn her fra morgenstuden men jeg vågende til sol og blå himmel. Nu er der begyndt at komme skyer - så mon ikke regnen kommer alligevel. 
Den første collage er min flotte klematis "Montana" som er en aflægger fra min moster. Den er jeg meget glad for. 

Håber i alle må få en god søndag. 
Knus Birgitte 









































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

1 kommentar:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte