fredag den 16. maj 2014

Et dejligt sølvbryllup

Vi har haft sådan en dejlig dag til vores sølvbryllup med stor fest om aftenen, så bedre kan det ikke være. 
Den smukke buket roser som står ved siden af lysene, er fra vores dejlige sønner. 

De smukke stager er nye. Dem har jeg købt til dagen hos Møllegaarden.dk. Bakken har jeg haft længe, den er købt samme sted og er fra Ib Laursen. Stagerne er fra House Doctor.

Tusind tak for alle de søde hilsner, som vi har fået på denne dag. 

Knus Birgitte






























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

11 kommentarer:

  1. Stort tillykke med dagen! Vildt flotte blomster!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karina
      Tusind tak <3 Det er meget smukke farver.
      Kh Birgitte

      Slet
  2. Stort tillykke med den store dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marlene
      Tusind tak <3 Det var en dejlig dag.
      Knus Birgitte

      Slet
  3. Stort tillykke med dagen, der er skønt, at i havde en dejlig dag :-), skønne billeder du har lagt ind :-) Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jette
      Tusind tak for din hilsen <3
      Det hele gik bare så godt.
      Rigtig god weekend.
      Knus Birgitte

      Slet
  4. Sikke en fin æresport med et sødt par i midten :-)

    Dejlige blomster I har fået - skønt, at I havde en dejlig dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      Tusind tak for din søde hilsen <3
      Det hele gik bare så godt.
      God weekend.
      Knus Birgitte

      Slet
  5. Hold nu op, en masse smukke buketter. Ligeledes et smukt sølvbrudepar :-)
    Jeg vidste jo godt at i havde sølvbryllupsdag og gik i gang med at hækle en flagvimpel i sølvgarn til jer.... men det blev ikke som jeg havde tænkt mig, så den røg i skraldespanden :-) Men du skal jo ikke snydes, så nu kan du selv vælge en farve <3 Og derefter bruge den til sommerfesterne :-) Du skriver bare en mail til mig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte
      Tusind tak for din søde hilsen <3
      Det var en rigtig dejlig dag. Det er sødt af dig at du vil hækle en flagvimpel til mig og jeg sender dig en mail søde <3
      Knus Birgitte

      Slet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte