onsdag den 28. maj 2014

En flot gave at få!

Denne meget smukke hæklede vimpel er en gave fra en rigtig sød og dygtig blogger. Det er Gitte som har bloggen "En Kreativ Verden". 
Tusind tusind tak søde Gitte. 

Gitte er utrolig kreativ og Freelance hækler og syr i eget design. Hendes skønne blog er bestemt et besøg værd. 

Denne flotte vimpel med de smukke pastelfarver en gave som jeg har fået i forbindelse med mit sølvbryllup, som vi havde for kort tid tiden. Jeg glæder mig allerede til at jeg skal hænge den op. Bemærk lige de flotte knapper der er i hver ende af vimplen.

Den smukke kande og koppen som passer helt perfekt i farverne er fra Ib Laursen fra Mynte serien. Begge dele har jeg købt hos Møllegaarden.dk. 
Koppens farve hedder English Rose og kanden er i farven Mint Green. 
Dåsen er fra GreenGate og passer også så fint til den flotte vimpel. 

Fortsat god dag. 
Knus Birgitte 

































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

3 kommentarer:

  1. Wow! Pięknie jak zawsze! Super sesja zdjeciowa

    SvarSlet
  2. Sikken da en masse skønne billeder og tak for din fine omtale. I øvrigt er knapperne fra SusiRydahl <3

    SvarSlet
  3. Sikke fin den er og smukke billeder :-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte