søndag den 28. december 2014

Det nye Greengate 2015 hos Møllegaarden.dk

Så kom det nye Greengate Forår/sommer 2015 hos Møllegaarden og hvor er det flot! 

Jeg er vild med det nye Simone white. Jeg kommer straks til at tænke på sommer. I denne serie er der kommet en ny middagstallerken. Den kunne jeg godt tænke mig. I kan se den på den første collage jeg har lavet. 

Der er meget jeg synes om. Det er dejligt, at det passer til Spot blue, som jeg også har en del af. Jeg er mest til de blå farver :) 

Det er en meget flot kollektion fra Greengate og der er mange nye serie og farver for en hver smag. I kan se flere eksempler på mine collager.

I får linkene her til det nye Greengate hos Møllegaarden. 

Møllegaarden.dk/nyheder
Møllegaarden.dk/greengate 
Møllegaarden.dk

og her får i linket til Greengate katalog Forår/sommer 2015


God dag. 
Knus Birgitte 


























3 kommentarer:

  1. Lovely!!!
    Marine/blue style and grey accesories are my favourite :)
    Hugs!

    SvarSlet
  2. Det er jo nesten for mange fristelser,de står seltt ikke i stil til mitt visakort ;)))
    Men noe må man jo ha,det var det å velge da!!!
    Luksusproblem ;)))
    Tove-klem .)

    SvarSlet
  3. Hi !, i love your blog ,, you have a new follower
    Angelica

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte