lørdag den 27. december 2014

Claus Dalbys Jul

I år havde jeg ønsket mig flere bøger til jul, og en af dem var denne smukke bog "Claus Dalbys Jul" 
Jeg var så heldig at få den af min mand <3

I bogen er der vist flere tekniker, mange dekorationer, flotte billeder mm. 

Det er en bog, som jeg med sikkerhed vil få stor glæde af. 

Claus Dalby har en stor passion for blomster og har stor sans for farvesammensætning. Han har udgivet mange bøger, været med i tv-programmer og så har han forlaget Klematis, hvor du bla. kan købe hans bøger. 
Du kan læse meget mere på ClausDalby.dk  

I finder også Claus Dalby på Facebook og Instagram  

Måske er der nogen af jer, som også har fået denne dejlig bog i julegave. 

God aften. 
Knus Birgitte 





Bagsiden af bogen

2 kommentarer:

  1. Det er sådan en skøn bog - havde den også på min ønskeseddel, men fik den ikke :=) Tillykke med den søde og fortsat rigtig glædelig jul til dig og familien. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Jeg købte selv bogen, og der er mange skønne billeder og stor inspiration ♥

    Knus fra Vibeke

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte