fredag den 5. december 2014

Stort Give Away - Blog fødselsdag

Så fylder min blog 2 år den 12. december 2014 

Jeg har valgt at starte Give Away'en nu, så i alle kan nå at være med inden i holder juleferie.

Tusind tak til alle jer læsere og alle jer der bare kigger forbi hver dag, det er jer der gør, at jeg elsker min blog! 


Vind Mailegs flotte Mega julekalender dreng m/Jeans



Der trækkes en vinder tirsdag den 16. december 2014

Gabrielle fra Gabrielles.dk har været så sød at sponsorerer denne flotte Give Away.


Gabrielles.dk er en flot webshop. Her forhandles rigtig mange mærker som Ib Laursen, Greengate, Maileg, Hübsh, Lene Bjerre og mange flere. 

Gabrielles.dk har også en "Pulterkassen" hvor der er altid er mange gode tilbud. Her vil i måske kunne finde julegaver til en rigtig god pris. 
Der er også "Outlet minus 70%" hvor i også kan gøre et godt køb <3 
Husk  i finder også Gabrielles.dk på facebook Her er det godt at "Synes godt om" for så vil du blive opdateret med gode tilbud, nye varer mm. 


Husk at skrive her på bloggen hvor mange lodder
du deltager med samt din mailadresse, hvis du ikke har en blog. 

For at være med kan du få lodder på følgende måder:

1 lod for at melde dig som fast læser her på bloggen    
1 lod for at skrive en kommentar
1 lod følge mig på Instagram Google+ eller facebook Havets Sus
1 lod for at lægge min blog på din blogrulle/liste
1 lod for at linke min Give Away på din blog
1 lod for at dele denne Give Away på facebook

Altså kan du samle ialt 6 lodder 





64 kommentarer:

  1. snupper 3 lodder :) ... og vil ny krydse, hvad krydses kan :)

    SvarSlet
  2. Deltager med 3 lodder og håber rigtig meget på mit held denne gang, for han er da bare skøn :)
    Og et stort tillykke med fødselsdagen og glædelig jul
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Så putter jeg 4 lodder i bowlen, og håber på at de bliver udtrukket ;)

    SvarSlet
  4. Deltager med 4 lodder igen og håber jeg er heldig denne gang, så min kalender-nisse-pige kan få sin kæreste ❤️

    SvarSlet
  5. 4 lodd! Håper veldig jeg er drn heldige! 🎄Tove

    SvarSlet
  6. Hvor lækkert. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.

    SvarSlet
  7. Jeg putter 4 stk lodder i præmieposen :) Den nisse er bare SÅ fin :)

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  8. Hvor hyggeligt! :D Tillykke med blog-fødselsdagen :-)
    Jeg deltager med 5 lodder.

    Kh Helle - garnkoglen

    >> har også give aways på min blog hver advent... <<

    SvarSlet
  9. Lækker Give away <3 jeg deltaer med 4 lodder :)
    Knus Jeannette

    SvarSlet
  10. Et stort tillykke med din skønne blog :)) deltager med 4 lodder
    Knus luisa y.l.gun@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hej Hjertelig tillykke med fødselsdagen Mange glade hilsner fra Hanne. ps jeg deltager med tre lodder.

    SvarSlet
  12. Tillykke Birgitte med blogfødselsdagen . Hip hip hurra ... Deltager med 3 lodder . Maritz. 67@hotmail. Com

    SvarSlet
  13. Tillykke kære Birgitte <3
    Jeg snupper 4 lodder, og håber på at et af dem er det vindende -den nisse ville være SÅ fin på min Bastians værelse :-)
    Glædelig jul til dig og familien.
    Kram fra Louise

    SvarSlet
  14. Gratulerer med 2-årsdag til den fine bloggen din! Jeg vil gjerne delta med 2 lodd.
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlet
  15. I am a follower and I am leaving a comment.
    I want one of these little elves so badly.
    If I happen to win, I will pay for the postage to travel across the pond.

    SvarSlet
  16. I also liked you on facebook.

    SvarSlet
  17. Dejlig nisse - jeg deltager med 3 lodder !

    SvarSlet
  18. Tillykke 🎂🎁 deltager med 5 lodder 😊
    64732729kmh@gmail.com

    SvarSlet
  19. Han er jo en flot fyr.
    Jeg deltager med 4 lodder.
    evsen68@gmail.com

    SvarSlet
  20. Hvor er det bare en lækker give away(:
    Og stort tillykke med din blogs fødselsdag her den 12.

    Jeg deltager med 5 lodder(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Tillykke med din skønne blogs 2 års fødselsdag. Jeg nyder altid at kigge her forbi :0) Jeg deltager med 5 lodder i kampen om den überskønne kalendernisse. Knus Anne

    SvarSlet
  22. Jeg er helt klart med på 4 hele julelodder.
    Mvh helena

    SvarSlet
  23. 4 lodder.
    Fast læser, kommentar, følger på Facebook og delt på Facebook.

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  24. 4 lodder. Elsker den nisse <3. Metschen2@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Han er simpelthen for dejlig... deltager juleglad med 2 lodder :-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  26. Happy Santas Day birgitte...... love to jump into the pot.... tanks for this cute giveaway!!!

    SvarSlet
  27. Tillykke og deltager med 1 lod. God dag til dig Birgitte

    SvarSlet
  28. Deltager med 1 lod - tillykke med bloggens 2 år Birgitte.
    Julekram Rensdyret2012

    SvarSlet
  29. Det er så fin en nisse!
    Jeg deltager med 6 lodder.
    Er fast læser og følger, har linket på min blog i venstre sidebar, hvor du er også er på min blogroller, og der er delt på Facebook.

    SvarSlet
  30. Deltager med 6 lodder.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Hej, jeg deltager med to lodder

    SvarSlet
  32. Hej Jeg har altid været vild med de Nisser!!!
    Jeg er fast læser - tjek
    Jeg sidder og kommenterer - tjek
    Vi er venner på FB og Google + - tjek
    Jeg har puttet dig på blogroll - tjek
    Øv mine links driller på min blog fortiden - %
    MEN jeg har lavet et link på FB - tjek
    Det blev til 5 lodder!!!
    Rigtig Hjerteligt tillykke med fødselsdagen her på "Havets Sus" Det har været 2 meget aktive og spændende år!!! TILLYKKE!!! HURRA!!

    SvarSlet
  33. Stort tillykke med jubilæet. Det er altid med stor fornøjelse, at jeg ser dine indslag her og på ig. Jeg deltager med 3 lodder. Min mail: charlotteb@bbsyd.dk

    SvarSlet
  34. Stort tillykke og for en super hyggelig blog

    3 lodder til mig

    SvarSlet
  35. Stort tillykke - 5 lodder til mig, håber jeg er heldig

    SvarSlet
  36. jeg er med på 4 lodder

    rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  37. oh, so lovely birgitte.... thanks to the shop and thanks to u for this lovely giveaway.....

    SvarSlet
  38. Dear Brigitte, that's wonderful I love Maileg so much! Thank you for this great giveaway and your blog, I really enjoy it. I'll join the giveaway with 4 tickets, maybe I'm the lucky winner *gg*

    Happy sunday and lots of love
    Daniela.

    SvarSlet
  39. Tillykke med 2 år!

    Det er en lækker give away, så jeg deltager med 6 lodder og krydser fingre XX

    SvarSlet
  40. Tillykke med de 2 år...Jeg smider 4 lodder i...det må da snart være min tur til at være heldig :-)

    SvarSlet
  41. Et enkelt lod ❤️❤️❤️ evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  42. Endnu en dejlig give away på din blog :-) Jeg vil rigtig gerne være med og deltager med fem lodder.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  43. Jeg deltager med 4 lodder, da jeg ikke selv har nogen blog.
    Har længe nydt dine skønheder og de mange informative indlæg på din blog m.m.
    Den fantastiske MAILEG nisse er min ultimative drøm. Den måtte så mere end gerne
    flytte ind her, hvor jeg vil pusle og værne om den, som var det et nyfødt barn.
    Ønsker dig en forsat smuk december.

    Kærligst Tina
    tina@mipex.com

    SvarSlet
  44. 3 lodder og hvor er den fin
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  45. Stort tillykke med de 2 år ;-) Din blog er en fornøjelse at følge <3 Skøn Give Away, Den skønne nisse må meget gerne flytte til fyn ;-) deltager med 4 lodder ...
    Knus og god jul ;-)
    Lissen

    SvarSlet
  46. Stort tillykke med 2 års fødselsdagen. Jeg vil gerne bede om 3 lodder. Håber at vinde den flotte fyr:)

    SvarSlet
  47. Tillykke med fødselsdagen - dejlig blog at følge..
    Deltager med 3 lodder og drømmer om han bliver min :)
    Knus fra line
    lineflorang@yahoo.dk

    SvarSlet
  48. 4 lodd! Håper d er min tur nå!🎁klem Tove

    SvarSlet
  49. snupper 3 lodder og vil nu krydses :)

    SvarSlet
  50. 4 stk lodder fra mig :) Den nisse er bare SÅ fin, og jeg håber den bliver min ;) <3

    Rigtig glædelig jul.

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  51. Stort tillykke med de 2 år, elsker at følge dig. Kh Mette. Deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  52. Stor tillykke med de 2 år deltager med 4 lod

    SvarSlet
  53. Til lykke med fødselsdagen 🎉❤️
    Sikke en dejlig nisse dreng 🎅
    Deltager med 4 lodder👏
    Knus Pia

    Pia.hvenegaard@gmail.com

    SvarSlet
  54. 4 lodder til mig ;-)
    Stort tillykke med din skønne blog's fødselsdag <3
    Har købt 2 ældre kalender nisser i år, som jeg vil gemme til jeg en dag får børnebørn ;-)
    Og det kommer helt bag på mig at min mand er fuldstændig vild med de nisser :-)
    og jeg har ellers i alle størrelser og div udgaver af Maileg nisserne i forvejen ;-)
    Så måske kunne jeg være heldig at få en kalendernisse til - til samlingen <3
    Knus Marianne

    ml@g-bro.dk

    SvarSlet
  55. Kære Birgitte - et stort til lykke med de 2 år. Det er en dejlig positiv blog du har, med et strejf af lokale indslag - det kan vi li' ;o).

    Jeg deltager med 3 lodder.

    Du og din familie ønskes en rigtig dejlig jul og et lykkebringende nytår.
    KH
    Sanne

    SvarSlet
  56. Tillykke med fødselsdagen.
    Jeg vil gerne deltage med 4 lodder.

    Rigtig glædelig jul til dig og dine
    Mvh Marianne

    SvarSlet
  57. Oh oh oh schnappatmung , ich weiß kann nicht was ich sagen soll bin hin und weg, so ein wunderschönes Gewinnspiel, ich liebe maileg, meine Tickets 3 und werde mich anstrengend das es mehr werden. Ich probiere mal mein Glück und hüpfe mal ins lostoepfchen. Gruß alex im instagram zuckerschnecke41

    SvarSlet
  58. 2 lodder til mig :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  59. Gratulerer med dagen!
    3 lodd med mitt navn på.
    Krysser fingre og tær.
    Klem fra meg
    -Helle -

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte