torsdag den 4. december 2014

Og vinderen af min Give Away er.....

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet. Den heldige har vundet:



Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 99 ud af alle gyldige kommentarer. Stort tillykke til Madam Solskin <3 Madam Solskin har den skønne blog Husk at leve som bestemt er et besøg værd. Her er gode opskrifter, oplevelser og smukke billeder. 






Vil du skrive en mail til mig Madam Solskin så kan vi aftale nærmere. Min mail er bi-k@hotmail.dk 

Tusind tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til Alice fra Møllegaarden.dk som har sponsoreret denne flotte gave <3 








3 kommentarer:

  1. Tusind tak, hvor heldig kan man være og hvor er jeg bare glad :0) Troede ikke jeg skulle have mange julegaver i år, men denne her er virkelig bare ønsket. Sikke en dejlig overraskelse at få her op til weekenden. Knus fra en MEGET glad vinder <3

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte