tirsdag den 16. december 2014

Vinderen af min Give Away er ........

Så blev den heldige vinder af min Give Away fundet. Den heldige har vundet:






Ved brug af Random-tælleren blev den heldige vinder fundet og det blev nr. 49 ud af alle gyldige kommentarer. Stor tillykke til Louise som har den skønne blog Frk. TingelTangel som bestemt er et besøg værd. Her er lækre opskrifter, kreative ideer, gode Give Away's og ikke mindst billeder og fortællinger om hendes skønne børn <3   

Vil du skrive en mail til mig søde Frk. TingelTangel så kan vi aftale nærmere. Min mail er bi-k@hotmail.dk 

Tusind tak til alle jer som ville være med i min Give Away og tusind tak til Gabrielle fra Gabrielles.dk som har sponsoreret denne flotte gave <3 

Jeg håber i har lyst til at være igen næste gang jeg har en Give Away. 
Knus Birgitte 







1 kommentar:

  1. Kære Birgitte, hvor er det dog bare fantastisk! Det er jo helt vildt :-) :-)
    Sender dig fluks en mail:-)
    Kram Louise

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte