mandag den 8. december 2014

Ib Laursen - Trend forår 2015

Selvom vi er i december måned synes jeg i skal se nogle billeder fra Ib Laursen's Early Spring kollektion - en skøn lille kollektion til det tidlige forår. 

Der er rustikke potter, påskepynt, flere flotte tørklæder, viskestykker, skønne skilte og meget mere. 

Jeg har selv flere ting fra Ib Laursen og det er virkelig smukt dansk design.

I finder flere af Ib Laursen's kataloger på min blog, men her får i linket til det nye Mynte katalog

I finder også Ib Laursen facebook Her er det godt at "synes godt om" så i kan følge med, når der er alle de flotte Give Away's og smukke billeder, som jeg bliver meget inspirereret af. 

Jeg håber i vil nyde billederne.
God dag. 

Knus Birgitte 









































2 kommentarer:

  1. danke für die tollen bilder!!! eine schöne woche wünscht angie

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte