fredag den 21. marts 2014

Vinder af min Give Away!!


Så blev den heldige vinder af min 
Give Away fundet 

Den flotte GreenGate 1 liters kande
af mærket Summer White 

Ved brug af Random-tælleren blev de heldige vinder fundet og det blev nr. 26  ud af alle gyldige kommentarerer. Stort tillykke til Marianne Binderup Larsen <3






Tusind tak til alle jer der ville være med i min Give Away og tusind tak til Charlotte  fra FRK.Mage som har sponsorereret denne flotte gave! <3 

Send en mail til mig Marianne til -  bi-k@hotmail.dk 




1 kommentar:

  1. Sikke en dejlig gave ♥ Tusind tak ♥ Både til dig Birgitte og til Frøken Mage som udlover så fin en gave ♥ God weekend
    Knus marianne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte