mandag den 3. marts 2014

Maileg 2014!

Den søde Isbjørn-bamse er fra Mailegs nye kollektion 2014. Der er så meget sødt fra Maileg i år. 
Der er meget nyt legetøj til børn, bamser, nyt tøj til kaninerne og meget mere. 
Møllegaarden.dk har et meget stort udvalg af Maileg og husk! Møllegaarden har lige fået de nye Maileg-påsketing hjem :)

Der er f.eks. de fine Maileg Easter Bunny og Easter Parade, som i kan se på min collage. De er så fine allesammen. 

I må ikke snyde jer selv for Maileg nyhederne hos Møllegaarden.dk, derfor får i linket her <3

Møllegaarden-Maileg-nyheder

Hvis i klikker på det nederste billede kommer i direkte til det nye Maileg-katalog Forår/sommer 2014.

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 

























Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

3 kommentarer:

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte