onsdag den 5. marts 2014

Loppefund i min ny-malede gang!!

Vi er slet ikke færdig med at få ordnet vores gang endnu, men synes alligevel i skal se lidt derfra. 
Vi har fået spartlet væggene, fået nyt filt på og malet.
Der mangler stadig lidt lys i gangen - men alting tager jo tid, men det kender i jo nok selv :)  

I gangen har vi en trappe op til 1. sal og der mangler vi at få malet gelænderet. 
I gangen er en lille niche og her har har jeg sat det bord, som jeg har købt på loppemarked og malet hvidt. 
Skuffen  er malet indvendigt og bunden er beklædt med mit GreenGate papir, som jeg herefter har lakeret.  
Knagerækken er også købt på loppemarked for længe siden sammen med lysestagerne. 

Æskerne er fra GreenGate og den fine lampeskærm har en sød veninde syet til mig af GreenGate-stof.
Den store taburet i kan se har jeg haft i flere år.  

Spejlet er nyt og det har jeg købt hos Møllegaarden.dk, det er fra House Doctor og måler 60 x 45 cm. 
Det passer bare perfekt. <3 

Spejle-Møllegaarden.dk
Møllegaarden.dk 

Håber i vil nyde billederne og have en rigtig god dag. 
Knus Birgitte 








































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

8 kommentarer:

  1. Hvor ser det super hyggeligt ud og dejligt at se at du får brugt posen :-)
    Skamlen har jeg også og den er fuldstændig magen til, også i farven :-) Min fandt jeg på vores vej, hvor den var smidt til storskrald - mørke grøn og afskallet :-)
    God dag, Birgitte

    SvarSlet
  2. Uwielbiam ta lampkę! Piękny abażur, marzę o takim
    Pozdrawiam

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Super fint bord. Knus Anne

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Super fint bord. Knus Anne

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud <3 fornemmer helt stemningen i gangen udfra dine smukke billeder. Knus

    SvarSlet
  6. Hvor det smukke billeder :-) du er god til at sætte dehele sammen :-)

    SvarSlet
  7. Hvor det smukke billeder :-) du er god til at sætte dehele sammen :-)

    SvarSlet
  8. For noen nydelige bilder du har tatt av gangen din Birgitte <3 Lyst og lekkert med masse nydelig GG :-D Just love it <3

    Kjempe klem fra Mona

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte