fredag den 28. marts 2014

GreenGate og Ib Laursen!

På billederne kan i se, hvad jeg har købt Møllegaarden.dk
Det er en super lækker webshop, som har så mange forskellige mærker og servicen er bare helt i top. 
Når du bestiller, får du hurtigt dine varer, og du kan altid ringe eller skrive til butikken, hvis du skal have hjælp til at finde det du søger  :)

Nu til det jeg købt ;)
Den store flotte Emalje kande (3,5 liter) er fra Ib Laursen. Den har straks fået sin faste plads i mit drivhus. 
De 2 skeer er også fra Ib Laursen ligesom Hvepsefangeren med hveps relief. Den jeg har købt koster kun 29,- kr, men de kan også fås i andre størrelser. 
Den skal helt sikkert bruges til sommer. 

Te-ægget er fra GreenGate ligesom koppen og de fine muffinsforme. 
Te-æg og forme er af mærket "Amelie" og koppen er "Celine white" Nu kan det godt blive sommer.  

Billederne har jeg taget i mit drivhus en dag med super godt vejr. 

Her er link til  Ib Laursen/Møllegaarden.dk
Her er link til GreenGate/Møllegaarden.dk 
Her er link til Møllegaarden.dk 

Rigtig god dag. 
Knus Birgitte 









































Det er dejligt at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst kan du skrive en kommentar, 
det bliver jeg rigtig glad for :)

knus Birgitte

5 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud, for helt lyst til at komme i haven.

    Ønsker dig og dine en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Sikke fine sager ♥ jeg har også lige købt te-ægget :o)
    Rigtig god weekend ønskes du og dine kære.
    knus fra Vibeke

    SvarSlet
  3. Dejlige forårsbilleder :-) Ønsker dig en dejlig weekend <3

    SvarSlet
  4. Så mye fint og sommerlig du viser Birgitte! :)
    Her var det virkelig vårstemning ~ herlige farger og blomster!!!Møllegaarden er en av de butikker jeg regelmessig titter innom,alltid så utrolig mye fint der,helt i min stil :)
    En drømmebutikk!
    Ogdet gir en fantastisk følelse å åpne pakker med de fine tingene man har bestilt...rett og slett lykke:)))
    Toveklem :)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle dejlig ting og dejlige billeder. Rigtig god weekend. Knus Anne

    SvarSlet

Det er dejligt, at du kiggede forbi min blog.
Hvis du har lyst, kan du skrive en kommentar.
Det bliver jeg rigtig glad for.
knus Birgitte